Foto: LETA

Vācieši uzlabo sausās barības transportiera zobratus 0

Sausās barības transportieriem, sevišķi darbības sākumā, ir novērojama raustīšanās un tādējādi arī dzirdams metāla detaļu saskarei raksturīgais troksnis. Jaunais firmas Big Dutchman piedziņas zobrats DR1500 ir pirmoreiz izgatavots nevis no metāla, bet no augstvērtīga, izturīga, bet vienlaikus elastīga sintētiskā materiāla.

Reklāma
Reklāma
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Kokteilis
FOTO. Alla Pugačova pārvērtusies līdz nepazīšanai
Lasīt citas ziņas

Tā elastīgums nodrošina no slodzes atkarīgo spēku mainīgu iedarbību uz zobratu. Tādējādi, transportierim sākot darboties, zobrats velk tikai ar diviem zobiem un transportieris darbojas bez raustīšanās. Tas saudzē ķēdi un zobratu, kā arī samazina to nodilšanu.

Ja transportiera ķēde ir gara vai arī ja jā­transportē liels barības daudzums, zobrata elastīgie zobi nedaudz saliecas, ķēde pieguļas tuvāk zobratam un ar spēku iedarbību tiek pārnesta tālāk – pat līdz septiņiem zobiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pateicoties atvieglotai darbības uzsākšanai un uzlabotai spēku sadalei zobratā, ir iespējams pagarināt transportiera ķēdi līdz 500 metriem. Tas savukārt rada iespēju savienot savā starpā atsevišķas sausās barības izdales sistēmas.


Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem

Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.