Publicitātes foto

Uzsāk Baltijā lielāko veselības aprūpes lojalitātes programmu 9

Latvija ir izveidojusi unikālu vienotu veselības aprūpes lojalitātes programmu Baltijas valstīs. Tās realizācijā apvienojušies vadošie veselības aprūpes eksperti Latvijā „Veselības centru apvienībā” (VCA), „Mēness aptiekā” un „Centrālajā laboratorijā”. Ar plašu veselības aprūpes pakalpojumu klāstu  veselības lojalitātes programma  jau ir pieejama  vairāk nekā 330 vietās visā Latvijā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Lasīt citas ziņas

Kļūstot par vienotās „VESELĪBAS” lojalitātes programmas dalībnieku, ikvienam ir ērta iespēja saņemt punktus un tos izmantot jebkurā no trīs uzņēmumu 330 filiālēm – piemēram, sakrāt punktus,  iegādājoties uztura bagātinātāju ar D vitamīnu „Mēness aptiekā”,  un tērēt tos, lai segtu līdz pat līdz 50% no cenas par  D vitamīna līmeņa analīzēm „Centrālajā laboratorijā” vai arī līdz 50% ārsta konsultācijai „Veselības centru apvienībā”.

Programma „VESELĪBA” ietver visus ambulatorās veselības aprūpes cikla pakalpojumus, ko piedāvā šie veselības uzņēmumi – pakalpojumus un aptieku produktus veselībai un profilaksei, diagnostikai un ambulatorajai ārstēšanai, kā arī dažādus rehabilitācijas un citus pakalpojumus,  lai atbalstītu veselīgu dzīvesveidu.

CITI ŠOBRĪD LASA
Stella Lapiņa, „Veselības centru apvienības” un „Centrālās laboratorijas” valdes priekšsēdētāja.
Publicitātes foto

Stella Lapiņa, „Veselības centru apvienības” un „Centrālās laboratorijas” valdes priekšsēdētāja: „Respektējot mūsu klientu uzticību, priecājamies, ka kopā ar partneriem mēs varam piedāvāt jaunu, plašāku lojalitātes programmu, kas mūs arvien vairāk tuvina katra klienta veselības vajadzībām.   Katrs lojalitātes programmas dalībnieks iegūst unikālas iespējas saņemt mūsu speciālistu sniegtos maksas pakalpojumus, izmantot priekšrocības un īpašus personalizētus piedāvājumus.”

Vilma Druliene, „Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja.
Publicitātes foto

Vilma Druliene, „Mēness aptiekas” valdes priekšsēdētāja: „Šāda savstarpēja sadarbība vienotā lojalitātes programmā ir pamats padziļinātai, visaptverošai izpratnei par mūsu klientu veselības vajadzībām.  Tagad mēs varēsim piedāvāt saviem klientiem vēl labāku servisu, kas ir orientēts uz dažādām specifiskām klienta vajadzībām, lai palīdzētu risināt viņa veselības problēmu vai profilaktiski saglabāt veselību. Tādējādi mūsu Latvijā mīlētākā zīmola klienti iegūst vēl nebijušu iespēju izmantot vienu lojalitātes karti un vēl plašāku izvēli savām veselības aprūpes vajadzībām, iespēju norēķināties un krāt punktus, kā arī saņemt īpašus piedāvājumus  330 filiālēs visā Latvijā.”

Deimante Jesiunaite, veselības uzņēmumu grupas „Repharm” padomes locekle.
Publicitātes foto

Deimante Jesiunaite,  „Repharm” grupas padomes locekle: „Mēs augstu vērtējam iedzīvotāju uzticēšanos mūsu uzņēmumu grupai.  Šī uzticība ir palīdzējusi mums radīt plašas papildu iespējas mūsu klientiem, izmantojot jauno  lojalitātes programmu  „VESELĪBA”. Šodien pavērtās individualizētās aprūpes iespējas un plašā veselības aprūpes  pakalpojumu klāsta piedāvājums apstiprina  mūsu uzņēmumu grupas noteikto nākotnes virzienu – pieejamus augstas kvalitātes veselības aprūpes pakalpojumus visām ikviena mūsu klienta vajadzībām.

Publicitātes foto

Lai pieteiktos dalībai, apmainītu līdzšinējās „Mēness aptiekas” lojalitātes kartes vai VCA pacientu  kartes un pārskaitītu jūsu jau uzkrātos punktus, lūdzam  līdz  gada beigām apmeklēt kādu no „Mēness aptiekām”, „Centrālās laboratorijas” vai VCA veselības aprūpes iestādēm vairāk nekā 330 vietās visā Latvijā.

Līdzšinējās lojalitātes kartes darbība tiks pārtraukta pēc šī gada beigām vai saskaņā ar vēlākiem paziņojumiem.

Informācijai par vienotās programmas noteikumiem un piedāvājumiem lūdzam apmeklēt: www.veselibaskarte.lv

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.