Jā, skopais maksā divreiz 0
Inga Melberga, Dārtas Jasmīnas (7 gadi) un Gustava Emīla (13 gadu) mamma :
– Uzmanību pievēršu apģērba kvalitātei un ērtumam. Tas parasti nozīmē pievērst uzmanību arī zīmolam, jo tiem ir noteikta reputācija. Tālāk seko cena, kas, protams, attiecīgi korelē ar pārējiem aspektiem. Nozīme neapšaubāmi ir dizainam. Tas bieži vien ir vājais punkts… Taču, runājot par kvalitāti, piekrītu teicienam, ka skopais maksā divreiz, tāpēc labāk izvēlēties šķietami dārgāku, bet labāku apģērbu. Protams, labi, ja var prognozēt bērnu augšanas tempu un atlaižu laikā nopirkt virsapģērbu sezonai uz priekšu, jo šie apģērbi ir dārgākie. Neesmu no mammām, kas apskries pusi Rīgas, meklējot pāris eiro atšķirību. Virsdrēbes lielākoties pērku “Stockmann”, ziemai – sporta preču veikalos, “POP” arī, piemēram, termoveļu vai siltās cepures. Starpsezonām gan izvēlos lētākus variantus, piemēram, “Benetton”, “H & M”.
Cenšos iegādāties arī latviešu zīmolus, bet izvēle nav liela. Salīdzinot cenu un dizainu, līderis noteikti ir “Hebe”. Ļoti patīk “Paade Mode”, bet tā ir cita cenu kategorija, kaut gan saprotu, kāpēc tā ir. Tā kā Jasmīna ir bijusi modele vairākiem vietējiem zīmoliem, esam izmēģinājuši nēsāt gandrīz visu populārāko zīmolu apģērbu. Gribas paslavēt peldkostīmu zīmolu “Maio”, un ceru, ka šovasar atkal būs kaut kas interesants un kvalitatīvs. Latvieši nez kāpēc ražo apģērbus, kas paredzēti, lai uzpucētos. Ikdienas jeb funkcionālo apģērbu izvēle ir diezgan maza. Puišiem padsmitniekiem, var teikt, nav nekā…