Mode bez brīvdienām 0

Zīmola “Aristrocrat Kids” autore Dace Zvirbule atzīst, ka tā tapšana bijusi vairāku apstākļu, sapņu un vēlmju sakritība.

Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

– Kad piedzima mana mazā dūda, viņa deva iespēju virzīt šos sapņus tieši bērnu modes virzienā, – stāsta Dace un piebilst, ka Latvijā pircēji ir ļoti izvēlīgi. Prot novērtēt labu kvalitāti, gaumīgu un ilgtspējīgu produktu. Pēc viņas novērojumiem, vecākiem svarīgi ir tas, vai apģērbs ir viegli kopjams, ērti valkājams, vai patiks pašam bērnam. Protams, vērā tiek ņemta arī cenas un kvalitātes savstarpējā attiecība. Tie ir pircēji, kuri grib atšķirties no pārējiem, dāvāt bērniem iespēju būt daļai no pasakas.

– “Aristrocrat Kids” dizains top nemitīgā procesā. Brīdī, kad esmu noķērusi sajūtu par jauno kolekciju, sākam to ietērpt attiecīgajās krāsās, faktūrās un formās, bet paralēli jau ir jūtamas nākamās kolekcijas vēsmas. Tas ir mehānisms, kam netiek dotas brīvdienas. Tā ir mūsu pasaka, kas ar katru kolekciju atver jaunu nodaļu – jaunu stāstu, – stāsta Dace. “Aristrocrat Kids” veido ilgtspējīgu dizainu, tāpēc neseko īstermiņa modes tendencēm.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.