UR un VID uz mēnesi pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē 0
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, Uzņēmumu reģistrs (UR) līdz 14.aprīlim visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē.
Kā aģentūru LETA informēja UR, tas nozīmē, ka Uzņēmumu reģistrs nesniegs klātienes pakalpojumus reģionālajās nodaļās Rīgā, Ventspilī, Liepājā, Bauskā, Valmierā, Jēkabpilī, Rēzeknē un Daugavpilī.
Iedzīvotāji visus UR pakalpojumus varēs saņemt elektroniski. Jautājumu gadījumā uzņēmēji tiek aicināti rakstīt uz e-pastu “[email protected]” vai prasīt virtuālajam asistentam.
Arī Valsts ieņēmumu dienests (VID) no uz mēnesi – no rītdienas, 13.marta, līdz 14.aprīlim – visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un atceļ visus ieplānotos publiskos pasākumus, ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ, aģentūru LETA informēja dienestā.
Tas nozīmē, ka no rītdienas VID nesniegs klātienes pakalpojumus ne VID klientu apkalpošanas centros, ne vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros.
Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski, VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.
VID jau iepriekš pateicas iedzīvotājiem par izpratni un aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par VID pakalpojumu pieejamību dienests informēs VID tīmekļvietnē “www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.