Uzņēmums atklāj, cik izmaksāja “Pasažieru vilciena” zīmola maiņa un kas to veica: “Iepirkums tika veikts jau 2019.gadā” 56
Jau vakar medijos izskanēja ziņa, ka kopš vakardienas, kad uzņēmumam “Pasažieru vilciens” (PV) tiek nodoti pirmie “Škoda Vagonka” ražotie jaunie elektrovilcieni, kompānija pasažieru pārvadājumos pakāpeniski pāries uz zīmolu “Vivi”.
PV pārstāvji skaidroja, ka nosaukums “Vivi” ir veidots no saukļa “Vienā vilcienā” vārdu pirmajiem diviem burtiem. Sauklis “Vienā vilcienā” simbolizējot pārvietošanos no punkta “A” uz punktu “B” ātrā, paredzamā un uzticamā veidā.
Zīmolu “Vivi” izmantos jauno vilcienu interjera un eksterjera dizainā, tīmekļvietnē, mobilajā lietotnē, informatīvajos un reprezentatīvajos materiālos. Zīmols “Vivi” no šodienas ir ieviests digitālajā vidē tīmekļa vietnē un mobilajā lietotnē, savukārt uz vilcieniem un tajos to izmantos līdz ar pasažieru pārvadājumu uzsākšanu – decembra vidū.
Pirms kāda laika sabiedrībā bija krietns sašutums par Rīgas ZOO zīmola maiņu – šīs pārmaiņas zoodārzam izmaksājušas 139 999,999 eiro. Šajā kontekstā LA.LV bija interesanti noskaidrot, cik tad tika samaksāts par ViVi zīmolu.
Uzņēmums šo informāciju publicējis savā “X” kontā!
Atklāts iepirkums tika veikts 2019. gadā, un izvēlēts pakalpojuma sniedzējs ar zemākās cenas un uzņēmuma vērtībām atbilstošākās idejas piedāvājumu. Pakalpojumu sniedza SIA “Printpigeons” radošā komanda “Dizaina studija TEIKA”.
Jaunā logotipa izstrāde izmaksāja 3900 eiro bez PVN. Kopējās elektrovilcienu interjera un eksterjera krāsojuma dizaina izstrādes, jaunā logo izstrādes, vizuālās atpazīstamības vadlīniju jeb stila grāmatas izstrādes izmaksas ir 34 100 eiro bez PVN.
— Vivi (@ViviVilciens) November 29, 2023
Atklāts iepirkums tika veikts 2019. gadā, un izvēlēts pakalpojuma sniedzējs ar zemākās cenas un uzņēmuma vērtībām atbilstošākās idejas piedāvājumu. Pakalpojumu sniedza SIA "Printpigeons" radošā komanda “Dizaina studija TEIKA”.
— Vivi (@ViviVilciens) November 29, 2023