Uzņēmējs Pēteris Treicis: paplašinām darbību, lai īstenotu personīgu pieeju vannas istabai 1
PAA Vannu salons uzsāk jaunu projektu kopā ar līdzīgi domājošo un spēcīgo nozares spēlētāju “Kerama Marazzi”. Partneri Valsts svētkus sagaida ar jaunu nosaukumu salonam –”Vannas & Flīzes”. Jaunā projekta mājvieta atrodas Rīgā, Ūnijas ielā 2a — VEF apkaimē, kas vēsturiski bijusi valsts tehnoloģiju inovāciju mājvieta un nozīmīgs ekonomikas vilcējspēks.
Kā pastāstīja “PAA” valdes priekšsēdētājs un dibinātājs Pēteris Treicis, uzņēmums turpina attīstīt plašo produktu klāstu, papildinot piedāvājumu ar jaunu – partneru sortimentu. Tas ir dabisks solis salona attīstībā, jo klientiem vienuviet būs pieejams viss nepieciešamais vannas istabas izveidei – gan produkti, gan pakalpojumi, tostarp – bezmaksas vannas istabas plānošana.
Viņš ir pārliecināts, ka galvenais vannas istabas plānošanas procesā ir cilvēciskais kontakts, kas ļauj iedziļināties klienta vēlmēs un iespējās, nodrošinot personīgu pieeju vannas istabas izveidē. Taču ne mazāk būtisks apstāklis ir preces pieejamība tepat Rīgā. “Kerama Marazzi” plašās noliktavas, dizaina filozofija, pieredze klientu apkalpošanā un uzņēmuma iekšējā kultūra veidos lielisku sinerģiju jaunajā projektā “Vannas & Flīzes”.
Līdz šim salona piedāvājumā bija vannas, izlietnes, dušas paliktņi, masāžas sistēmas, aksesuāri, vannas istabas mēbeles un virsmas, kā arī vairāku zīmolu jaucējkrāni. Tagad salona piedāvājums papildināts ar “KERAMA MARAZZI” flīžu produkcijas daudzveidību, kas ļauj piemeklēt flīzes jebkurai gaumei un pielietojumam – sienām un grīdām. Flīzes paredzētas izmantošanai iekštelpās, ārdarbos privātam sektoram, kā arī ir speciāli produkti industriālajiem objektiem ar augstām tehniskajām prasībām.
“KERAMA MARAZZI” ģenerāldirektore Baltijā Nataļja Marčenkova-Stepāne: ““PAA” produkti ir vienmēr piesaistījuši ar savu kvalitāti un estētiku. Ar Pēteri Treici esam jau kādu laiku pazīstami, mums ir līdzīga domāšana, tāpēc piedāvājām sadarbību. Kā Latvijas iedzīvotāja lepojos ar Latvijas dizainu un to, ka mūsu valsts vārdu pasaulē nes “PAA” produkti!”
“Uzņēmuma iekšējo kultūru stiprina tā vērtības – inteliģence un cilvēcība. To, cik tās ir būtiskas, pandēmijas apstākļos ikdienā izjūtam aizvien vairāk. Šobrīd mūsu prioritāte ir vēl drošāku un patīkamāku apstākļu radīšana ikvienam uzņēmumā strādājošajam. Arī mūsu klientiem vēlamies sniegt labas emocijas. Lai būtu vairāk prieka no jaunās vannas istabas, sākam jau ar patīkamu tās plānošanu.” – tā Pēteris Treicis.
Vairāk par jauno projektu – video intervijā ar “Vannas & Flīzes” partneru uzņēmumu vadītājiem Nataļju Marčenkovu-Stepāni un Pēteri Treici.