Foto – Ivars Bušmanis

Uzņēmējs Gunārs Ķirsons piesaka jaunu svaigas un veselīgas pārtikas zīmolu 0

Žāvēto desu luņķi uz āķiem, vārītās desas stikla sienas skapjos, aukstumvitrīnās svaigā gaļa un pusfabrikāti – vienā vārdā, moderns skārnis. Pagrabā bistro ēstuve 120 vietām – tāds ir uzņēmēja Gunāra Ķirsona jaunais veikals – ēstuve “Ķirsona māja”.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Pirmais no ķēdes kompleksiem ar šādu “Ķ” zīmolu tiks atvērts 23. jūlijā Rīgā, Purv­ciemā, Stirnu ielā, blakus “Rimi” lielveikalam. Ja pēc sešiem mēnešiem tas izrādīsies dzīvotspējīgs, tad uzņēmējs gatavs atvērt vēl trīs tādus. Tieši to atzinīgi novērtēja Rīgas vicemērs Andris Ameriks, ka jaunais zīmols sāk ceļu ārpus Rīgas centra – mikrorajonā un ka labi būtu tādu atvērt arī Pārdaugavā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jauns zīmols ir izveidots, lai, pirmkārt, akcentētu jauno un atšķirīgo produkciju. Otrkārt, lai tas ārzemēs būtu patentējams (Vācijā firma “Lido” nodarbojoties ar vannasistabām). Treškārt, “personīgi es ar savu vārdu garantēju kvalitāti”. Gunārs Ķirsons atzina, ka šī ideja ir īstenojusies ilgi, noskatīta citur pasaulē, kur blakus lielveikaliem pastāv gan pārtikas, gan apģērbu veikali ar lielu pievienoto vērtību, piebilstot, ka šis ir skaistāk izveidots nekā ārzemēs, ar lielāku pievienoto vērtību. Kas ir šī atšķirība? Dabiski un svaigi produkti. Ārzemēs līdzīgi veikali pieņemot produktus uz trim četrām dienām, bet šeit “ar komandu esam apņēmušies naktī saražot, dienā pārdot”, apsola Ķirsons. Viņš piebilst, ka to, kas dienas beigās paliks pāri, nākamajā dienā netirgos, bet pārdos kaut ar zaudējumiem. 


“Ārzemēs tie ir izredzētajiem, bet mēs ēdināšanas kompleksu esam radījuši tautai,” uzsver uzņēmējs. Tiesa, vitrīnā redzamā svaigā gaļa nav lēta, piemēram, cūkgaļas fileja Ls 6,49, karbonāde ar kaulu Ls 4,65, bet krūtiņa Ls 4,15, cūkgaļas šašliks Ls 4,99 kilogramā (vistas – par latu lētāks), bet cūkgaļas karbonādes apcepta šķēle līdzņemšanai 80 santīmu.

Cena atbildīs kvalitātei, skaidro īpašnieks. “Nu nevar maksāt Vīnes cīsiņš 2 latus kilogramā, ja gaļa, noņemot kaulus, maksā Ls 2,40! Mūsu tautai jābūt veselīgai, un tā nekļūs resnāka, ēdot hamburgerus vien.” Pēc mēneša šajā ēstuvē Ķirsons sola arī burgeru līniju, kas ražošot tūkstoti dienā par 90 santīmiem gabalā.

Kopumā veikalā būs vairāk nekā 200 preču pozīciju, bistro – vairāk nekā 150 ēdienu pozīcijas.”Gribam attīstīt biolīniju, sviestmaižu līniju. Būs daudz jaunu produktu bez E vielām. Mēs gribam pamēģināt tvaikotos japāņu pelmenīšus,” piesaka galvenā šefpavāre un direktore Ilze Melne. Arī tā ir viena no jaunā zīmola iezīmēm: cittautu virtuve. “Pirms pāris gadiem vien retais zināja, kas ir suši vai rukolas lapas, šodien – vien retais to nezina,” pamato uzņēmējs Gunārs Ķirsons. Tiks piedāvāti arī eksotiskāku garšu ēdieni – kariji, vokēdieni, Brazīlijas steiks, tvaikoti japāņu pelmeņi, garneļu čipsi u. c.

 

UZZIŅA

“Ķirsona māja” ir izvietota divos stāvos, vienu no turiem aizņem gaļas un kulinārijas veikals, bet otru ātrās ēdināšanas restorāns jeb bistro.

Reklāma
Reklāma

Tajā nodarbināti vairāk nekā 30 darbinieki.

To pārvalda Gunāra Ķirsona vadīta kompānija SIA “MC Horeca Holding”.

2011. gadā “Lido” guvis 1,03 miljonu latu peļņu, pēc 9,6 miljonu latu zaudējumiem 2010. gadā.

“Lido” tīklu veido viens “pop-up” bistro un astoņi bistro Latvijā, kā arī viens “Lido” bistro Tallinā, gaļas un kulinārijas ražošanas bāze, alus darītava, konditoreja un divi veikali Rīgā un Liepājā.

 

{gallery id=”1921″}

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.