Uzņēmēji parādē Rīgā izrādīs Latvijā radītos labumus 0
Rīgā nākamsestdien, 27.septembrī, notiks Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) rīkotā “Latvijas labumu” parāde, kurā tiks popularizēti vietējie ražojumi un pakalpojumi, informē LTRK.
Organizācijā klāsta, ka rudens ir ražas laiks, kad iespējams atrādīt izaudzētos lauku labumus. Tomēr Latvijā tiek radīts vēl daudz vairāk, ar ko lepoties – vietējie ražojumi un pakalpojumi. Lai šos labumus atrādītu vienuviet, uzņēmēji un iedzīvotāji aicināti piedalīties “Latvijas labumu” parādē.
“Latvijas labumu” parāde ir viens no lielākajiem sociālās kampaņas “Latvijas labums” pasākumiem, kas nākamsestdien sāksies plkst. 11 ar Latvijas uzņēmēju svētku gājienu pa Tērbatas ielu. Gājiena laikā uzņēmēji aicināti prezentēt savus produktus, pakalpojumus un uzņēmumus.
“Kā Dziesmu un deju svētkos ir savs gājiens, tā arī mēs vēlamies, lai uzņēmējiem ir iespēja sevi parādīt, ejot pa Rīgas ielām un popularizējot vislabākās Latvijas preces un pakalpojumus,” akcentē LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.
Gājiens noslēgsies Vērmanes dārzā, kur visas dienas garumā notiks izstāde – gadatirgus. Ikviens interesents tajā varēs aplūkot, nogaršot vai novērtēt, un iegādāties Latvijā radītos labumus, sākot no bioloģiski audzētiem dārzeņiem un pārtikas produktiem līdz pat ekoloģiskām dizaina precēm, kosmētikai u.c.
Dienas gaitā Vērmanes dārzā tiks nodrošinātas dažādas izklaides un aktivitātes. Muzikālu atbalstu “Latvijas labums” radītājiem sniegs mūsu valstī populāri izpildītāji un grupas. Savukārt Latvijas labākie šefpavāri no mūsu pašu dabas veltēm gatavos svētku maltīti.
“Latvijas labumu” parādē aicināti piedalīties gan zemnieki un lauksaimnieki, gan tirgotāji un ikvienu citu nozari pārstāvoši ražotāji un pakalpojumu sniedzēji, kuri gatavi ar lepnumu prezentēt Latvijā radīto.
Atbalstu Latvijas produktu popularizēšanai “Latvijas labumu” parādē pauž Rīgas dome, “Rimi Latvia”, “Maxima”, ” Eco Baltia”, “Lattelecom”, “Elvi” un “Dobeles dzirnavnieks”. Parādi organizē pasākumu aģentūra “Concept Event”.
Jau vēstīts, ka LTRK un partneri augusta beigās aizsāka Latvijā ražotā izvēli atbalstošu kampaņu “Latvijas labums”.