“Mūku salas” izveides mērķis ir padarīt šo teritoriju par vienu no aktīvākajām Rīgas apkaimēm, kurā būs koncentrējušies ne tikai uzņēmumu biroji un dažādi pakalpojumu sniedzēji, bet tā arī kļūtu par vietu, kur zināšanas un izglītība satiekas ar biznesu, un šī sadarbība viena otru papildina praktiskā veidā.
“Mūku salas” izveides mērķis ir padarīt šo teritoriju par vienu no aktīvākajām Rīgas apkaimēm, kurā būs koncentrējušies ne tikai uzņēmumu biroji un dažādi pakalpojumu sniedzēji, bet tā arī kļūtu par vietu, kur zināšanas un izglītība satiekas ar biznesu, un šī sadarbība viena otru papildina praktiskā veidā.
Publicitātes foto

Uzņēmēji izveido zīmolu “Mūku sala”. Kādi vērienīgi projekti tur tiks īstenoti? 3

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Uzņēmēji, kas savu darbību veic Mūkusalas ielā, izveidojuši jaunu zīmolu – “Mūku sala”, ar kura palīdzību plānots apvienot teritorijā darbojošos uzņēmumus un projektus, kas šeit tiks īstenoti tuvākajā laikā. Zīmola iniciatori ir biroju centra “Mūkusalas biznesa centrs” vadība.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Pazīmes, ka tu patērē pārāk daudz olbaltumvielu 2
Krievijā trīskāršojušies “vārti uz elli”, kas var aprīt zemi un ciemus
Veselam
atbrīvoties no riebīgās “riepiņas” uz vēdera. Nosaukti 5 galvenie noslēpumi
Lasīt citas ziņas

Kā uzsver “Mūkusalas biznesa centra” pārstāvji, “Mūku sala” ir vieta un tuvākās apkaimes zīmols, ar kura palīdzību plānots ne tikai popularizēt Mūkusalas ielas apkaimi, bet arī radīt sava veida kopības sajūtu gan tiem, kuri šajā teritorijā vada savus uzņēmumus, gan arī tiem, kuri apkaimē tikai viesojas.

“Mūkusalas biznesa centra” teritorijā atrodas tādu uzņēmumu kā “Tele2”, “Bolt”, “Delfi”, “Cognizant”, “Civinity” un citi biroji. Tāpat uz biznesa centra ēku jumtiem nesen tika izvietota pirmā saules elektrostacija Rīgā, kas ražo pilnībā zaļu enerģiju biznesa centra nomniekiem. Savukārt zīmola “Mūku sala” vīzijas autori ir dizaina birojs “H2E”, taču pilnu tā izstrādi un ieviešanu nodrošinās komunikācijas aģentūra “Match”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jaunā zīmola mērķis ir izveidot piesaistošu vidi iespējami plašākam cilvēku lokam, kur teritorijas atmosfēras pamats ir balstīts sociālā vienlīdzībā. Jaunais zīmols koncentrēsies ne tikai uz Mūkusalu, bet arī uz tās apkārtējo teritoriju, pozicionējot to kā radošu un lietišķu vidi.

Tuvākajā laikā Mūkusalas apkaimē tiks īstenoti vairāki vērienīgi projekti – ir sākta A klases biroju ēkas “Zeiss biroji” būvniecība, 240 istabu studentu viesnīcas projekts Jelgavas ielā, kā arī sākta daudzstāvu autostāvvietas projekta realizācija. Savukārt Torņakalna apkaimi pie Latvijas Universitātes Akadēmiskā centra Jelgavas ielā ar pārējo apkaimi savienos Rīgas domes jaunizbūvētais gājēju un velobraucēju tiltiņš.

Biroju centra “Mūkusalas biznesa centrs” apgrozījums pērn bija 3,343 miljoni eiro, uzņēmums pērn guvis 516 591 eiro peļņu pretstatā gadu iepriekš ciestajiem zaudējumiem, liecina “Firmas.lv” informācija. SIA “Mūkusalas biznesa centrs” reģistrēta 2001. gadā, un kompānijas pamatkapitāls ir 213 000 eiro, liecina “Firmas.lv” informācija. Kompānijas kapitālā 60% pieder SIA “Realto Capital”, bet 40% – SIA “MBC Capital”, savukārt kompānijas patiesie labuma guvēji ir Alvis Krasovskis un Klāvs Vasks.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.