Foto: F64

Uz Latvijas dzelzceļa sliedēm tiek laboti rekordi 0

Nedaudz vairāk kā mēneša laikā Latvijas dzelzceļa infrastruktūra pieredzējusi divu rekordu pārspēšanu, kas saistīti ar vilciena vagonu skaitu un svaru. Oktobra beigās Latvijas teritoriju šķērsoja mūsu valsts vēsturē garākais un smagākais kravas vilciens. Tā sastāvā bija 75 ritošā sastāva vienības, un vilciens kopumā svēra 7460 tonnu.

Reklāma
Reklāma
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Taču jau decembra sākumā Latvijas teritoriju šķērsoja vēl iespaidīgāks kravas vilciens nekā pirms mēneša – to veidoja 85 vagoni, kuru kopējais svars – 7907 tonnas.

Standarta kravas vilciens ir līdz 57 vienībām garš un nepārsniedz 6000 tonnu, bet visbiežāk pa VAS “Latvijas dzelzceļa” (LDz) infrastruktūru pārvietojas ap 3000 tonnu smagi kravas vilcieni. Ņemot vērā, ka apstrādātais vilciena sastāvs pārsniedza ierasto svaru, tā vilkšanai tika norīkotas divas divsekciju lokomotīves.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tik apjomīgas kravas tranzīts apkalpošanā intensīvi iesaistījās gan LDz tehniskie dienesti (kustības vadības speciālisti, dispečeri, “LDz Cargo” speciālisti u.c.), gan arī Latvijas muitas un robežsardzes struktūras.

Kā atzina LDz viceprezidents tehniskās vadības jautājumos Ēriks Šmuksts, kad Latvijas teritoriju šķērsoja mūsu valsts vēsturē garākais un smagākais kravas vilciens pirms nedaudz vairāk kā mēneša, visi dienesti un iesaistītās struktūras sekmīgi tika galā ar kravas vilciena apstrādi.

“Tas pierāda, ka spējam sekmīgi strādāt arī nestandarta situācijās, un vienlaikus apliecina, ka kvalitatīvai, mūsdienīgai infrastruktūrai ir liela nozīme. Tādēļ ļoti būtiska ir plānotā Daugavpils šķirotavas modernizācijas un stacijas attīstības projektu īstenošana, kā arī citi infrastruktūras attīstības projekti, kas nākotnē ļaus vēl vienkāršāk nodrošināt efektīvu kravu apstrādi, un līdz ar to šādu pagaidām nestandarta sastāvu apstrāde varētu kļūt par regulāru ikdienas darbu,” norāda LDz viceprezidents Ē.Šmuksts.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.