“Uz iepakojuma viena cena, bet jāmaksā dārgāk” – pircējs vīlies cenu norādēs veikalā, uzņēmums skaidro situāciju 0
Linda Tunte

Šādas situācijas reizi pa reizei gadās – pie preces veikalā ir redzama viena cena, bet čekā pie kases – cita. Kāds pircējs par vienu no šādiem gadījumiem atsūtīja savu stāstu, tāpēc nolēmām izpētīt situāciju un noskaidrot, kā veikals skaidro šādu situāciju.

Reklāma
Reklāma

Vispirms pircēja stāsts!

Veselam
Ko nedrīkst ēst no rīta: 8 ēdieni, kurus nevajadzētu ēst tukšā dūšā
FOTO. VDK “stukaču” kartotēkas un visiem labi zināmi vārdi: Ogrē smagās dzelzs durvis vērusi Lato Lapsas zemzemes ekspedīcija “Kolaboracionisms un kolaboracionisti”
VIDEO. Neatlaidība, precizitāte, risks! “Fūres” šoferis demonstrē meistarību Rīgas daudzdzīvokļu ēkas vārtrūmē 6
Lasīt citas ziņas

“Vai “Rimi” veikals “Origo” gribēja mani piekrāpt? Uz preces iepakojuma viena cena, bet jāmaksā dārgāk. Labi, ka pamanīju! Aizdomājos, ka, iespējams, cilvēki nepievērš tam uzmanību, tikmēr veikals piepelnās uz cilvēku “aklumu”, jo šī nav pirmā reize, kad man tā gadās.”

Vīrietis pievienojis savai ziņai arī fotogrāfijas, kurās redzamas cenu atšķirības.

CITI ŠOBRĪD LASA

Pirkumu viņš veicis novembra sākumā. “Skenējot preces pašapkalpošanās kasē, konstatēju, ka uz ražotāja iepakojuma preces cena ir 5,61 eiro (nav gan norādes, vai tas ir ar vai bez PVN), taču “Rimi” pašapkalpošanās kases displejs un čeks rāda cenu 6,35 eiro, kur gan arī nesaprotu, vai tā ir cena ar vai bez PVN. Starpība starp 5,61 un 6,35 gan tāpat nesanāk 21% apmērā.

Jautāju tuvumā esošajai darbiniecei, kura paskaidroja, ka veikala cena ir 6,35 eiro, un tādai tai arī jābūt. Teicu, lai maina cenu uz iepakojuma, bet viņa atteicās to darīt. Savukārt es atteicos iegādāties preci. Lūdzu arī skaidrojumu, kāpēc ir šāda cenu atšķirība. Tikmēr pienāca arī apsargs, kurš vēroja visu šo situāciju.”

Vērsāmies “Rimi”, lai noskaidrotu, kāpēc sanākusi šāda situācija. Saņēmām arī skaidrojumu.

Inga Bite, “Rimi” Latvia sabiedrisko attiecību vadītāja saka: “Izskatot klienta sūdzībā minēto situāciju detalizētāk, esam secinājuši, ka šajā gadījumā ir radusies cilvēciska kļūda. Konkrētajam produktam līdz 4. novembrim bija akcija, taču atbildīgais veikala darbinieks pēc akcijas beigām diemžēl nebija to nomainījis ar sistēmā atbilstošo.

Ņemot vērā, ka vidēji vienā “Rimi” veikalā ir vairāki tūkstoši dažādu preču, mainot akcijas, var rasties cilvēciskas kļūdas. Mēs atvainojamies pircējam par sagādātajām neērtībām un pateicamies veikala apmeklētājiem par vērību un aktivitāti, lai labotu šo situāciju!

Savukārt situācijās, kad pircējs ievērojis cenu nesakritību starp plauktā norādīto cenu zīmi un čekā redzamo cenu, aicinām vērsties pie veikala darbiniekiem, lai cenu zīmi nomainītu vai saņemtu atpakaļ par pirkumu iztērēto naudu.”
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.