Publicitātes foto

‘’U2’’ līderis Bono saņem ‘’Cannes Lions’’ īpašo balvu par devumu cilvēcei 0

Īpašo balvu par devumu cilvēcei un filantropiju “LionHeart” jeb “Lauvas sirds” saņēma grupas “U2” līderis Bono par organizācijas “RED” veikumu, kas cīņai pret AIDS izplatību Āfrikā piesaistījusi vairāk nekā 250 miljonus ASV dolāru, pastāstīja oficiālais festivāla pārstāvis Latvijā, SIA “Inbokss” Pārdošanas vadītājs Andis Kulinskis.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

Starptautiskā radošās izcilības festivālā “Cannes Lions” septiņu dienu garumā Francijas pilsētā Kannās uzstājās vairāk nekā 500 runas personu un lektoru, vērtēšanai nodoti vairāk nekā 37 tūkstoši radošo darbu un sadalītas balvas 19 nominācijās, no kurām video nominācija tiek uzskatīta par vienu no prestižākajām.

Tostarp aizvadīti septiņi jauno reklāmas talantu “Young Lions” jeb “Jaunās Lauvas” konkursi, kur “Cyber” kategorijā par godalgām cīnījās arī Latvijas pārstāvji.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šogad žūrija izmantoja iespēju video nominācijā pasniegt divas galvenās balvas. Festivāls izskanēja ar Grand Prix piešķiršanu elpu aizraujošajai “Volvo Trucks” virālajai īsfilmai ar Žanu Kloda Van Dammi un viņa episko špagatu. Otru Grand Prix saņēma odiozā, “nost ar Ziemassvētkiem” filozofiju un ar ironisko britu humoru caurvītā virālā īsfilma “Sorry, I Spent it on Myself”, luksus modes zīmolu tiešsaistes veikala “Harvey Nichols” reklāma.

“Šim festivālam ir divi pozitīvi devumi. Pirmkārt, pie plašākas auditorijas nonāk radoši darbi, kas paši par sevi ir vairāk nekā reklāma – tā ir izklaide, humors un citādāks skats uz ierasto. Otrkārt, reklāmas nozares citviet pasaulē pārstāvji atklāj jaunas tendences un pieejas. Šogad žūrija apliecināja, ka uzvar spilgti un drosmīgi risinājumi, kas izaicina skatītāju, vienlaikus piesaistot to nedalītu uzmanību,” sacīja Kulinskis

Francijas pilsētā Kannās notiekošais, nedēļu ilgais festivāls pulcēja aptuveni 12 tūkstošus dalībnieku no teju 90 pasaules valstīm. Šogad “Grand Prix” izcīnīja Lielbritānija, Zviedrija, Japāna, Nīderlande un Krievija.

Prestižā Titāna un integrētas reklāmas kategorijas balva aizceļoja pie Japānas aģentūras “Dentsu Tokyo” par “Honda Motor Co” kampaņu „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989”, bet otro Titāna lauvu un tādējādi arī savu otro Grand Prix ieguva jau minētā Adam&EveDDB London aģentūras “Harvey Nichols” virālā īsfilma.

Titāna un integrētās reklāmas kategorijas žūrija piešķīra Mūža Grand Prix Nīderlandes aģentūrai “Lemz” par tās kampaņu “Sweetie” bērnu labdarības organizācijai “Terre des Hommes”. Šī kampaņa ieguva vēl 13 zelta lauvas arī citās nominācijās.

Tikmēr jauno reklāmas talantu konkursa “Young Lions” kategorijā “Cyber” uzvaras laurus plūca rumāņu komanda Razvans Džilenča un Bjanka Dumitrasku, video kategorijā galveno godalgu izcīnīja bulgāru komanda Vladimirs Gerasimovs un Železs Atanasovs. Jauno mārketinga profesionāļu kategorijā uzvarēja argentīnieši Marisols Diazs Rozics un Marianella Frika.

Reklāma
Reklāma

Grand Prix, zelta, sudraba un bronzas lauvas tika sadalītas arī tādās nominācijas kā inovācijas, tiešā reklāma, promo reklāma, radošā efektivitāte, sabiedriskās attiecības, mediji, vides reklāma, mobilie risinājumi, reklāma drukātajos medijos, digitālie risinājumi, dizains, radio reklāma, produkta dizains, filmu māksla u.c.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.