“Twitter” atklāj jaunu mūzikas meklēšanas pakalpojumu 0
Mikroemuāru vietne “Twitter” ceturtdien atklāja mūzikas pakalpojumu, kas, pamatojoties uz “Twitter” veiktajiem ierakstiem, piedāvās dziesmas, kas konkrētajam cilvēkam varētu patikt.
“Mēs laižam klajā uz “Twitter” balstītu jaunu pakalpojumu “Twitter #music”, kas mainīs veidu, kā cilvēki meklē mūziku,” paziņoja Sanfrancisko bāzētā kompānija.
“Tas izmanto “Twitter” veiktās darbības, tostarp ierakstus un kontaktus, lai noteiktu un atspoguļotu populārākās dziesmas un jaunos māksliniekus,” jaunā pakalpojuma būtību paskaidroja kompānija un norādīja, ka jaunais pakalpojums arī apkopos mūziķu sniegtās ziņas
“Twitter” par jauniem skaņdarbiem.
“Twitter” lietotāji varēs noklausīties 30 sekundes garus fragmentus no dziesmām, kuras piedāvā pakalpojumi “iTunes”, “Spotiffy” un “Rdio”, bet pamatpakalpojuma sniedzējs ir ASV tehnoloģiju milža “Apple” interneta veikals “iTunes”.
“Tātad, ja jūs interesē dziesmas, ko “Twitter” ierakstā ir minējuši mākslinieki vai cilvēki, kuriem jūs vietnē sekojat, varat doties uz #NowPlaying, lai aplūkotu un noklausītos tādas dziesmas,” klāstīja “Twitter”.
“Rdio” atsevišķi paziņoja, ka “Twitter #music” aplikācijas interneta pārlūkprogrammām un “Apple” mobilajām ierīcēm ļaus cilvēkiem uzzināt, kas ir vispopulārākās dziesmas un saņemt rekomendācijas par mūzikas izvēli, pamatojoties uz viņu “Twitter” ierakstos pausto gaumi.
Pakalpojumā varēs aplūkot četras mūzikas sadaļas ‒ “populārākās”, “uzlecošās zvaigznes”, “tev piemērotākās” un “pašlaik tiek spēlētās” dziesmas.
“Twitter” informēja, ka pašlaik pakalpojums ir pieejams ASV, Kanādā, Lielbritānijā, Īrijā, Austrālijā un Jaunzēlandē, bet citās valstīs tas būs pieejams jau tuvākajā laikā.