TV24 skatītājs: Sabiedriskā transporta šoferi varētu sagaidīt, kad pasažieri apsēžas, un tikai tad “gāzi grīdā” 42

“Transporta šoferi varētu sagaidīt, kad iekāpušais pasažieris apsēžas, un tad “gāzi grīdā””. Citādi sanāk, ka pasažierim ir “jālido” pa salonu,” TV24 raidījumā “Uz līnijas” raksta kāds skatītājs.

Reklāma
Reklāma
Pēc pirkumu veikšanas, izmantojot lietotni “Temu”, cilvēkiem no bankas kartēm pazudusi nauda
Kokteilis
3 zodiaka zīmes, kuru pārstāvji laikā no Lieldienām līdz Jāņiem piedzīvos īpašu veiksmi
Cilvēks samaksā, bet paliek tukšā! Kāpēc “K Senukai” pārdot pircējiem preces, kuras vēlāk nepiegādā?
Lasīt citas ziņas

Raidījuma skatītājs piebilst, ka citās valstīs ir tāda kārtība – kad nospied “stop” pogu, lai nākamajā pieturā izkāptu, tad transports pieturvietā apstājas un pasažieris var mierīgi piecelties un izkāpt, nevis steigšus celties kājās kamēr transports vēl nav beidzis kustību.

Situāciju komentē “Rīgas Satiksme” pārstāve Baiba Bartaševiča-Feldmane.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šeit ir tāds mijiedarbības stāsts. Viens, protams, mūsu vadītājiem ir šī te braukšanas kultūra, ar ko mēs strādājam un atgādinām. Otrs, reizēm ir varbūt pasažieriem neredzamais stāsts, kur vadītājs dažkārt ir spiests strauji bremzēt, lai izvairītos no negadījuma,” norāda pārstāve.

Baiba Bartaševiča-Feldmane “Rīgas Satiksmes” vārdā aicina pasažierus arī pašiem vairāk pievērst uzmanību drošībai un, atrodoties sabiedriskajā transportā, pieturēties tam paredzētajās vietās.

“Mēs noteikti turpināsim darboties ar mūsu vadītāju “līgano” braukšanu, bet noteikti arī aicinām pasažierus atcerēties par savu drošību – noliekam telefonu malā un turamies pie stangas, nevis pie telefona,” noslēgumā saka viņa.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.