“Šis ir dziļi metodisks satura jautājums, kur ir divas ļoti, ļoti polarizētas puses,” Kalvāns par projektu “Skola 2030” 28
“Matemātikas skolotāji atkāroti aicina apturēt izglītības projektu “Skola 2030″, paužot tam kritiku un sakot, ka tas labākajā gadījumā audzinās viduvējības matemātikā,” raksta Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas skolotāja.
TV24 raidījumā “Ziņu top” Izglītības vadītāju asociācijas prezidents Rūdolfs Kalvāns skaidro, ka ģimnāziju saimē par šo jautājumu ir diskutēts gan formāli, gan neformāli.
Tie aktuālākie jautājumi ir latviešu valoda pamatizglītībā un matemātika.
“Šīs tēmas, kopš projekta sākuma, kaut kur vienmēr ir gruzdējušas.”
Kalvāns uzskata: “Tas nav tāds tipisks direktoru jautājums. Šis nav iestādes resursu un menedžmenta jautājums. Šis ir dziļi metodisks satura jautājums, kur ir divas ļoti, ļoti polarizētas puses.”
Kalvāns skaidro, ka sasēdinot pie vien galda konservatīvos matemātiķus un projekta “Skola 2030” ekspertus, abām pusēm ir spēcīgi un ticami argumenti.
“Taisnība ir kaut kur pa visu, jo es domāju, ka skolēni mainās. Skolēni, viņu temperaments, viņu mācīšanās stratēģijas, paradumi, viņu bioloģija mainās arī Rīgas Valsts 1.ģimnāzijas audzēkņiem,” skaidro Kalvāns.
Viņš uzskata, ka Rīgas Valsts 1.ģimnāzijā ar katru gan ir ar vien lielāki izaicinājumi strādājot ar talantīgajiem jauniešiem.
“Acīmredzot, tas satrauc kolēģus,” bilst Rūdolfs Kalvāns.