Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Oskars Rumpēters un Māris Naglis
Publicitātes attēls

TV ziņu skatīšanās apjomi samazinās. Martā visām nozarēm reklāmas aktivitāšu izmaiņas. 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Līdz nedēļas beigām lielo džekpotu izvilks šīs četras Zodiaka zīmes
Rīgu var “noslaucīt” vienā acumirklī! RTU zinātnieki ceļ trauksmi, ka ostā gadiem stāv mums visiem bīstamais amonija nitrāts
Visticamākais scenārijs – uzbrukums Suvalku koridoram: brīdina, ka kaujas operācija pret NATO varētu sākties jau 2027. gadā
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē nirstam dziļāk pašos svaigākajos TV auditorijas datos, kopā ar KANTAR mediju pētījumu vadītāju Oskaru Rumpēteru – minūtes, tūkstoši, raidījumi.

Apskatīsim ari pirmos marta reklāmas apjomu apkopojumus – radio, presē, vides reklāmā un TV, gan kopējo reklāmas gadījumu skaitu, gan lielākās nozares.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sarunu vada Māris Naglis. Epizode pieejama tikai video formātā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.