“Turpmāk sievai varēs atbildēt, ka nedzer, bet kokus stāda.” Sabiedrība sašutusi par alkohola ražotāja reklāmu 18
Kristaps Klauss, Latvijas Kokrūpniecības federācijas izpilddirektors, savā “X” (“Twitter”) kontā dalījies ar kādu “Latvijas Balzama” produkta reklāmas stenda fotogrāfiju, kas viņā raisījusi izbrīnu.
Reklāmas plakātā, kurā tiek reklamēts alkohols, ir norāde par “zaļo” domāšanu tekstā: “Ejam zaļi! 1 pudele – 2 m2 iestādītu koku.”
Kristaps Klauss komentē: “Beidzot man ir izcils piemērs zaļmaldināšanai. Latvijas Balzams varētu sevi neblamēt, slēpjot šo kaitinošo zīmolu aiz kokiem. Un jā – tā lietošana ir kaitīga Jūsu veselībai.”
Beidzot man ir izcils piemērs zaļmaldināšanai. Latvijas Balzāms varētu sevi neblamēt, slēpjot šo kaitinošo zīmolu aiz kokiem. Un jā – tā lietošana ir kaitīga Jūsu veselībai pic.twitter.com/txcGokVLE7
— Kristaps Klauss (@Kristaps_Klauss) September 5, 2023
Sašutumu komentāros pauž arī citi “X” lietotāji.
Ansis Klinsons vērš uzmanību, ka arī paša produkta nosaukums ir “skaists” – “Moskovskaya”.
Ivars Auziņš piekrīt, ka šī ir maldināšana un izskatās arī pēc Krievijas.
Sanita joko: “Turpmāk sievai varēs atbildēt, ka nedzer, bet kokus stāda.”
Arī Jurim prāts nesas uz jokiem: “Sāku skatīties kalendārā vai nav 1. aprīlis … 🙂 Iztēlojos ainiņu, kad vīri sasēduši lapenītē un uz cienīto zvaniem ar jautājumiem par atrašanās vietu atbild, ka veidojam Latviju zaļāku. :)”
Pauls vēlas precizēt koku stādīšanas biežumu: “Ja mēs pieņemam, ka uz 1 ha iestāda ap 2000 koku, tad tie 2 m2 ir tāds niecīgs puskoks..”
Imants Tiesnieks izlasījis arī akcijas aprakstu un saka: “Izlasot akcijas aprakstu, tā ir zaļmaldināšana. Koku stādīšana kā kompensācija nepadara alkohola ražošanu par zaļu. Šobrīd regulējums ir pietiekoši precīzs.”