Turpinoties degvielas cenu kāpumam, pieaugs arī “airBaltic” biļešu cenas 0

Turpinoties degvielas cenu kāpumam, pieaugs arī Latvijas nacionālās aviokompānijas “airBaltic” biļešu cenas, otrdien publicētā intervijā laikrakstam “Neatkarīgā” teica “airBaltic” izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss).

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Lasīt citas ziņas

Viņš atzina, ka “airBaltic” finanšu rezultāti būs atkarīgi no degvielas cenas. “Mēs budžetā iekļāvām ļoti augstu degvielas cenu. Ja degvielas cena visu gadu būtu 10% augstāka, nekā mēs plānojam, tad tas šā gada rezultātu ietekmētu ar astoņiem miljoniem latu lielākiem izdevumiem, protams, ar noteikumu, ja mēs neveiktu nekādas citas aktivitātes. Savukārt 10% cenas samazinājums dotu tikpat lielu ietaupījumu. Vienlaikus visām aviokompānijām pieaug izmaksas, tajā skaitā degvielas izmaksas, un “airBaltic” ReShape ir aviokompānijas atbilde uz šiem procesiem,”  teica Gauss.

Viņš piebilda, ka “airBaltic” biļetes cenā iekļauj degvielas piemaksu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mēs sekojam aviācijas nozares tendencēm. Ja degvielas cenas pieaugs, tad augs biļešu cenas. Šie zaudējumu pieaugumi ir aprēķināti tam gadījumam, ja, augot degvielas un biļešu cenām, ienākumi nepaaugstinātos, taču realitātē, ja degvielas cenas kāps, mēs centīsimies biļetes pārdot dārgāk,”  teica lidsabiedrības vadītājs.

Gauss stāstīja, ka katru nedēļu vadības sanāksmēs  tiek analizēti galvenie uzņēmuma biznesa kontrolskaitļi: pārdošanas apjomi, vidējā biļetes cena, lidojumu skaita, lidmašīnu piepildījuma procenta, cik biļešu pārdots uz nākamajiem sešiem mēnešiem un kāda ir vidējā biļetes cena utt. “Visi šie rādītāji tiek salīdzināti ar pagājušā gada attiecīgā perioda rādītājiem, un ikvienam ir redzams, vai situācija uzlabojas. Viens no kontrolrādītājiem ir degvielas cenas. Pašlaik degvielas cenas ir visaugstākās, kādas jebkad ir novērotas. Protams, ja degvielas cenas turpinās kāpt arvien augstāk un augstāk, notiks pārmaiņas visā nozarē, ne tikai “airBaltic”,”  piebilda Gauss.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka valsts īpašumā patlaban ir 99,8% “airBaltic” akciju. Kompānija dibināta 1995.gadā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.