Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.
Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.
Foto – Ieva Makare/LETA

Tiek pie 275,8 tūkstošiem gadā 24

Vairāku dienu laikā starptautiskās lidostas “Rīga” “komunikācijas vienības vadītāja” Laura Karnīte tā arī neatbildēja uz jautājumu – vai lidostai līdz šim ir bijušas kādas līgumattiecības ar taksometru uzņēmumiem “Baltic Taxi” un “Red Cab” un vai tādējādi lidosta no šiem uzņēmumiem ir saņēmusi kādus maksājumus. Tikmēr kāds lidostas vadības 2015. gadā apstiprināts dokuments vismaz daļēji apstiprina tiesas secinājumus. Šis dokuments ir I. Līces vēl kā lidostas valdes locekles apstiprinātie “Taksometru stāvvietas caurlaides izsniegšanas un lietošanas noteikumi”, kuri demonstrē tās iespaidīgās summas, ko “izredzētajām” taksometru kompānijām ir nācies ik mēnesi maksāt lidostai par iespēju piekļūt “zelta kilometram”.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

“Kā rāda šie noteikumi, katram taksometru uzņēmumam par caurlaidi – “atļauju, kas dod tiesības 60 taksometriem, kas ir noteiktais minimālais taksometru skaits, lai saņemtu caurlaidi, izmantot taksometru stāvvietu, lai uzņemtu pasažierus,” – mēnesī ir nācies lidostai maksāt 9497,67 eiro plus pievienotās vērtības nodokli (PVN).

Tas nozīmē, ka no abām “īpašajām” taksometru kompānijām par tām ekskluzīvi nodrošināto piekļuvi “zelta kilometram” lidosta “Rīga” līdz pat tiesas spriedumam mēnesī saņēma gandrīz 23 tūkstošus eiro, bet gadā – 275,8 tūkstošus eiro (ieskaitot PVN). Tātad tieši taksometru kompāniju maksājumi ir nodrošinājuši ļoti nozīmīgu daļu no lidostas peļņas: pērn tās kopējais apjoms, kā rāda “Lursoft” dati, bija 358,4 tūkstoši eiro.”
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.