“Trūkst tikai smaidīga “BR” kunga seja!” Soctīklotāji smej, vēderus turēdami, par plānoto “Rail Baltica” jauno dzelzceļa stacijas dizainu Salaspilī 22
“Nopludināts attēls no stacijas dzelzceļa līnijai Salaspils-Parīze…” tā smejot šonedēļ soctīkla vietnē “X” raksta Arvis, kurš dalījies ar acīmredzamu foto inscenējumu, kurā nofotografēta it kā Salaspils dzelzceļa stacija ar uzrakstu “Salaspils starptautiskā dzelzceļa stacija”, kas tiks uzbūvēta mega “Rail Baltica” būvniecības projekta ietvaros, lai savienotu Latviju ar galamērķiem Eiropā. Saprotams, ka šis ieraksts izpelnījies milzu soctīkla “X” lietotāju interesi, ļaujot vaļu smiekliem un jokiem par visām būvniecības problēmām, kas saistītas ar līdzšinējo “Rail Baltica” projekta realizāciju Latvijā…
Nopludināts attēls no stacijas dzelzceļa līnijai Salaspils – Parīze… 😜✌️ pic.twitter.com/TRdQVXAIxB
— Arvis 🇱🇻🤝🇺🇦 (@ArvisStrelnieks) November 27, 2024
Ar “jaunās un modernās” Salaspils dzelzceļa stacijas foto dalījušies daudzi soctīklotāji, vēl precizējot, kas tieši redzams šajā fotogrāfijā. “Nopludināts attēls plānotājam starptautiskajam pasažieru terminālim, kas savienos Latviju ar Igauniju un Eiropu. Plānotais arhitektoniskais risinājums ir tas, ko Latvija var atļauties uzbūvēt līdz 2030.gadam,” raksta Antresols.
Ervins vēl turpina attīstīt joku, rakstot soctīklā “X” pie Antresola ieraksta: “Salaspils intermodālā satiksmes mezgla vajadzībām tikšot pārvests Ainažu robežkontroles punkta ēku komplekss, kas vairāk atbildīs objekta starptautiski reprezentatīvajam statusam.”
Salaspils intermodālā satiksmes mezgla vajadzībām tikšot pārvests Ainažu robežkontroles punkta ēku komplekss, kas vairāk atbildīs objekta starptautiski reprezentatīvajam statusam. https://t.co/lyeS4ir48F pic.twitter.com/hWLyC1ChLc
— Ervins Krauklis (@ervinsk) November 27, 2024
“Īstā starptautiskā Salaspils stacija. Neticiet feikiem!” nopietni teic Jānis, publicējot ierakstu ar šobrīd reālo Salaspils dzelzceļa stacijas izskatu.
Īstā starptautiskā Salaspils stacija. Neticiet feikiem! https://t.co/m7hJLM9Dhh
— Jānis Rudzupuķe (@Rudmatis) November 28, 2024
“Būs jāpārdēvē Salaspils par “Riga International”,” spriež Inga.
Savukārt Edis norāda uz vēsturisko foto. “Salspilī ir normāla ulmaņlaiku stacija,” viņš raksta. Antresols Edim atbild: “Nu gan kā no muzeja izkāpis. Šī ir piepilsētas stacija, tajā nepieturēs vilcieni uz Vāciju. Nopludinātajā bildē redzamā ir starptautiskā (!) stacija.”
Salspilī ir normāla ulmaņlaiku stacija. pic.twitter.com/tpha4ccpDt
— Edis (@edis1250) November 27, 2024
Kāds vēl cenšas iebilst Antresola ierakstā redzamajam foto: “Salaspilī nesen izremontēja mūra staciju un atjaunoja fasādi, šī izskatās pēc Saulkrastu līnijas mazajām pieturām.” Antrosols nepaliek atbildi parādā: “Šo vēl būvēs, tas ir projekts. Šis būs 18 metrus virs zemes.”
Salaspilī nesen izremontēja mūra staciju un atjaunoja fasādi, šī izskatās pēc Saulkrastu līnijas mazajām pieturām. 🙈
— M.Mika (@telefontubbie) November 27, 2024
Vieni foto, ar ko soctīkla “X” dalījušies ne tikai Arvis un Antresols, bet arī citi soctīklotāji uztver nopietni, citi uzreiz konstatē, ka tas ir joks, un turpina ironizēt par “Rail Baltica” projektu, smejot un papildinot komentāru virkni.
“Tas nav projekts, bet stacijas demo versija, kur atvest iepazīstināt starptautisku delegāciju un rīkot preses konferenci. Tomēr labāk nekā tukšā vietā,” raksta Martins.
“Nē, šādā versijā murālis vien 2 miljardi,” komentē Gints.
“Un jau gatavs savienojums ar reigu,” teic Trollis.
“Man patīk. Eko šmeko,” uzskata vēl viens Gints.
“Salaspils Intercontinental,” piebilst vēl kāds.
“Trūkst tikai smaidīga “BR” kunga seja,” komentē Artjoms, liekot noprast, ka aiz burtiem “BR” slēpjas Satiksmes ministra Kaspara Briškena vārds…
“Cik tāme šādai stacijai? Zinot, kā pie mums strādā, gan jau kādi 100 mil toč,” kāds grib zināt.
Kāds turpina: “Un mēs ietaupījām, jo šī izmaksāja tikai 3 miljonus.”
“Trūkst tikai stacijas nosaukuma angļu valodā par 231 500 eur un jauns logotips par 306 250 eur. Plus sētniekam, kur lāpstu nolikt, pieliekamais par 524 000 eur. Rezultāts būs,” domā kāds cits. Antresols viņam atbild: “Nebūs “nosaukuma angļu valodā par 231 500 eur” – VVC iebilst.”
Dace komentē: “J.Jaunsudrabiņš teica, kā es māku, tā es maunu…”
“Nevajag arī pārspīlēt. Te ir redzams,- projekts nav nekāds noslēpums un viss tūlīt būs procesā,” uzskata Ronalds.
Nevajag arī pārspīlēt. Te ir redzams,- projekts nav nekāds noslēpums un viss tūlīt būs procesā. 😎https://t.co/jlLkGPjF6B
— Ronalds Ābols (@RonaldsAbols) November 28, 2024
@Briskens @Progresivie ļerpatas pic.twitter.com/FyjyoCf1h1
— 🐦 Zvirbulis (@Zvirbalis) November 27, 2024
Salaspils Intercontinental
— syncros (@syncros5) November 27, 2024
Tas nav projekts, bet stacijas demo versija, kur atvest iepazīstināt starptautisku delegāciju un rīkot preses konferenci. Tomēr labāk nekā tukšā vietā.
— Martins (@mezhavecis) November 28, 2024
Salaspilī nesen izremontēja mūra staciju un atjaunoja fasādi, šī izskatās pēc Saulkrastu līnijas mazajām pieturām. 🙈
— M.Mika (@telefontubbie) November 27, 2024
trūkst tikai smaidīga “BR” kunga seja
— Artjoms Tanigins (@artjomstanigins) November 28, 2024
Un mēs ietaupījām, jo ši izmaksāja tikai 3 miljonus.
— Real Galaktion (@RGalaktion) November 28, 2024
Apspriestais Salaspils dzelzceļa stacijas foto šonedēļ pāršalca ne vien soctīklu “X”, bet arī soctīkla vietni “Facebook”, kur foto publicēts pie joku profila! Protams, soctīklotāju reakcijas ir smiekli līdz ausīm…
“Pēc dizaina izskatās, ka būvniecības izmaksas ne mazāk kā 130 milj. Varētu būt😃😃” smej Guntis.
“Jo visa piešķirtā nauda ar VISU partiju atbalstu ir izniekota milzu algās vadības kungiem un dāmām, un tie to naudu neatdos,” domā Ingrīda.
“Briškens, neko nezinot, nopelnījis 1 000 000 (miljonu)!” komentē vēl kāds.
“Atbilst visām Eiropas normām, vēl sausais “tuļčiks” un pēc Jaunās vienotības saprašanas pasaules līmenis. Kāda tā jaunā vienotība, tāda arī stacija – atbilstoši viņu līmenim🤣🤣🤣,” piebilst smejot Jānis soctīklā “Facebook”.