Trīs stundas meža vidū. PV skaidro neveiksmīgā brauciena apstākļus 0
“Pasažieru vilciens” (PV) izskaidrojis situāciju, kad bojājumu dēļ vilciena Rīga – Daugavpils pasažieri 23.septembrī bija spiesti vairāk nekā trīs stundas pavadīt meža vidū. Par pārdzīvoto ar medijiem dalījās aculiecinieki.
Kompensācijas par kavēšanos būs biļetes vērtībā, informē uzņēmums.
PV Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers pirmdien portālam “LA.lv” stāstīja, ka vilciens apstājās vadības un apgādes sistēmas vienlaicīgas kļūmes dēļ. Kopš modernizēto dīzeļvilcienu ekspluatācijas uzsākšanas šā gada maijā, vilcieni nobrauc vidēji 11 000 km mēnesī un līdz šim šādas tehnikas problēmas neesot bijušas.
Pēc viņa norādītā, uzreiz pēc dzinēja bojājuma konstatēšanas un vilciena apstāšanās saskaņoti un plānveidīgi tika uzsākti darbi trīs virzienos. Vilciena mašīnists ar uzņēmuma tehniskā personāla attālinātu atbalstu ķērās pie bojājumu novēršanas; pasažieru apkalpošanas speciālisti strādāja pie alternatīva transporta nodrošināšanas iespējām un tika izsaukta palīdzības dīzeļlokomotīve.
“Dzinēja bojājumu diemžēl novērst neizdevās, tāpat konkrētās vilciena apstāšanās vietas topogrāfija neļāva piedāvāt pasažieriem pārsēsties speciāli norīkotos autobusos. Rezultātā tika piesūtīta palīdzības dīzeļlokomotīve, kas bojāto sastāvu nogādāja galamērķī. Vilciena sastāva ventilācija tika nodrošināta atverot vagonu durvis. Diemžēl tualete funkcionē tikai tad, kad darbojas vilciena dzinēji,” viņš skaidroja.
Pēc ĀLera uzsvērtā, uzņēmuma darbinieki paveica visu, lai pasažieri netiktu apdraudēti un droši nokļūtu galastacijā.
Komentējot iepriekš minēto kompensāciju, viņš teica: “Pasažieriem kompensēsim neveiksmīgā brauciena izmaksas. Kompensācija saņemama jebkurā no PV biļešu kasēm.”