“Mitsubishi L200”
“Mitsubishi L200”
Publicitātes foto

Trīs jauni pikapi 0

Pikapi ir visai specifiska automobiļu klase, kurā jaunumi tik bieži neparādās. Taču tieši šoruden jauni modeļi parādīsies trīs nozīmīgiem pikapu klases pārstāvjiem. Jau septembra vidū šie modeļi tiks demonstrēti Frankfurtes starptautiskajā autošovā un pēc kāda laika sasniegs arī mūsu dīleru salonus.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Pikapus jeb pilnpiedziņas apvidus automobiļus ar kravas kasti pie mums ir iecienījuši lauksaimnieki un mežsaimnieki. Bezceļa pārvarēšanas īpašību ziņā pikapi parasti pārspēj savus līdziniekus – pasažieru apvidniekus, pie mums tautā sauktos džipus. Tas tādēļ, ka pikapi pie līdzvērtīgiem dzinējiem un transmisijas ir vieglāki un ar nedaudz augstāku klīrensu nekā masīvie luksusa apvidnieki. Tomēr, ja salīdzina dažādu ražotāju jaunākās paaudzes pikapus ar priekšgājējiem, skaidri iezīmējas virzība komforta un stilīguma virzienā. Mūsdienu pikapi pamazām kļūst savādāki – no utilitāriem darba zirdziņiem tie pārvērtušas par stilīgiem aktīvas atpūtas rīkiem, kas ļauj ērti pārvadāt motociklu, kvadriciklu vai ūdensmoci.

Pirmais savu jauno “L200” jau ir parādījis “Mitsubishi”. Jaunās paaudzes “L200” izskatās robusts un tajā pašā laikā sportiski slaids kā tā priekštecis. Lai arī dizains kļuvis izsmalcinātāks, jaunajā modelī var saskatīt pārmantojamību no priekšgājēja. Klīrenss virs 20 centimetriem, nesošā rāmja konstrukcija, vēl pilnpiedziņa un dīzeļdzinējs. Klasiski veidots pikaps – tieši to sagaida tā potenciālie pircēji.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mitsubishi L200” izmēri auguši pavisam nedaudz – kravas telpa ir kļuvusi mazliet ietilpīgāka, maksimālais pieļaujamais piekabes svars pieaudzis līdz 3,1 tonnai. Taču automobiļa svars samazināts par apmēram 50 kg. Dzinējs ir jauns – tas ir 2,4 litru tilpuma četrcilindru dīzeļdzinējs, kas būs pieejams ar 154 vai 181 ZS.

Neilgi pirms modeļa debijas Frankfurtes auto izstādē parādījusies informācija arī par “Nissan NP300 Navara”. Tam būs jauns 2,3 litru tilpuma dCi dīzeļdzinējs (ar 160 vai 190 ZS) un virkne citu jaunu tehnoloģiju. Trešās paaudzes “Navara” piedāvās lielāku komfortu, saglabājot bezceļu pārvarēšanas spējas un kravas ietilpību. Vizuālā jomā pārsteigumu nav – Eiropas tirgum paredzētais “Navara” pikaps ir identisks tam, kāds jau tiek tirgots Āzijā un Amerikā.

Trešais gaidāmais pikaps ir jaunais astotās paaudzes “Toyota Hilux”. Tas jau pieejams Taizemes un Austrālijas tirgū, bet Eiropu sasniegs nākamgad. Leģendārais modelis kopš savas klajā laišanas 1968. gadā tiek tirgots vairāk nekā 180 valstīs un kopumā pārdots 16 miljonos eksemplāru. Ilgajā pastāvēšanas vēsturē “Toyota Hilux” ir iemantojis uzticama un izturīga auto tēlu. “Toyota” norāda, ka jaunais modelis ir saglabājis “Hilux” pamatvērtības, papildinot tās ar lielāku komfortu pasažieriem un labākām gaitas un vadāmības īpašībām. Zem motora pārsega ir 
jauns 2,7 litru turbodīzelis ar 177 ZS jaudu. Jaunais “Hilux” tiks piedāvāts arī ar 2,4 litru 160 ZS turbodīzeli.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.