SEB bankas logo
SEB bankas logo
Foto: Edijs Pālens/LETA

Traucējumi “SEB bankas” pakalpojumu izmantošanā novērsti 0

Pēcpusdienā radušies traucējumi vairāku “SEB bankas” pakalpojumu darbībā ir novērsti, aģentūru LETA informēja “SEB bankas” privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Tā ir cūku kūts. Pat cūkas dzīvo labāk.” Krievijas Ārējās izlūkošanas dienesta vadītājs nosauc 3 nosacījumus, lai vienotos ar Ukrainu 99
Kokteilis
Dzimuši ģēniji: šīm zodiaka zīmēm ir augstākais IQ 4
ASV, iespējams, izdarīs ko starptautiski negaidītu. Tās lemj par to, kam pieder Krima
Lasīt citas ziņas

Viņa informēja, ka traucējumi internetbankas, mobilās aplikācijas un maksājumu karšu izmantošanā radās tehnisku traucējumu dēļ tīkla iekārtās.

SEB grupa sniedz universālus bankas pakalpojumus Zviedrijā, Vācijā un Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

CITI ŠOBRĪD LASA

SEB grupa ir pārstāvēta arī citās Ziemeļvalstīs, Polijā, Ukrainā un Krievijā, kā arī lielākajos finanšu centros visā pasaulē.

Pēc aktīvu apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.

Iepriekš vēstīts, ka tehnisku iemeslu dēļ bija traucēta vairāku “SEB bankas” pakalpojumu izmantošana, aģentūrai LETA apstiprināja “SEB bankas” privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.

Viņa teica, ka pirms neilga laikā sākās traucējumi vairāku “SEB bankas” pakalpojumu, tostarp internetbankas, mobilās aplikācijas, arī darbību ar maksājumu kartēm izmantošanā.

Visdrīzāk traucējumi bankas pakalpojumos saistīti ar tīkla savienojumu vai tehniskiem cēloņiem, pieļāva bankas pārstāve.

Neimane teica, ka nav iespējams prognozēt, kad problēmas tiks novērstas. Viņa gan uzsvēra, ka situācija tiek risināta un tiklīdz traucējumi būs novērsti, banka par to informēs klientus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.