Traucējumi “SEB bankas” pakalpojumu izmantošanā novērsti 0
Pēcpusdienā radušies traucējumi vairāku “SEB bankas” pakalpojumu darbībā ir novērsti, aģentūru LETA informēja “SEB bankas” privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.
Viņa informēja, ka traucējumi internetbankas, mobilās aplikācijas un maksājumu karšu izmantošanā radās tehnisku traucējumu dēļ tīkla iekārtās.
SEB grupa sniedz universālus bankas pakalpojumus Zviedrijā, Vācijā un Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.
SEB grupa ir pārstāvēta arī citās Ziemeļvalstīs, Polijā, Ukrainā un Krievijā, kā arī lielākajos finanšu centros visā pasaulē.
Pēc aktīvu apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.
Iepriekš vēstīts, ka tehnisku iemeslu dēļ bija traucēta vairāku “SEB bankas” pakalpojumu izmantošana, aģentūrai LETA apstiprināja “SEB bankas” privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.
Viņa teica, ka pirms neilga laikā sākās traucējumi vairāku “SEB bankas” pakalpojumu, tostarp internetbankas, mobilās aplikācijas, arī darbību ar maksājumu kartēm izmantošanā.
Visdrīzāk traucējumi bankas pakalpojumos saistīti ar tīkla savienojumu vai tehniskiem cēloņiem, pieļāva bankas pārstāve.
Neimane teica, ka nav iespējams prognozēt, kad problēmas tiks novērstas. Viņa gan uzsvēra, ka situācija tiek risināta un tiklīdz traucējumi būs novērsti, banka par to informēs klientus.