SEB bankas logo
SEB bankas logo
Foto: Edijs Pālens/LETA

Traucējumi “SEB bankas” pakalpojumu izmantošanā novērsti 0

Pēcpusdienā radušies traucējumi vairāku “SEB bankas” pakalpojumu darbībā ir novērsti, aģentūru LETA informēja “SEB bankas” privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.

Reklāma
Reklāma
“Iespējams, vainīga ir kļūda mašīnas vadītāja vai vecākā apkalpes vadītāja rīcībā.” Noteikta precīza nogrimušās bruņumašīnas atrašanās vieta 55
Trampa atbilde par ASV karavīru pazušanu Lietuvā ir tikpat šokējoša kā pats notikums 54
atbrīvoties no “stresa riepas” uz vēdera? 10 pārtikas produkti, kas palīdz samazināt kortizola līmeni
Lasīt citas ziņas

Viņa informēja, ka traucējumi internetbankas, mobilās aplikācijas un maksājumu karšu izmantošanā radās tehnisku traucējumu dēļ tīkla iekārtās.

SEB grupa sniedz universālus bankas pakalpojumus Zviedrijā, Vācijā un Baltijas valstīs – Igaunijā, Latvijā un Lietuvā.

CITI ŠOBRĪD LASA

SEB grupa ir pārstāvēta arī citās Ziemeļvalstīs, Polijā, Ukrainā un Krievijā, kā arī lielākajos finanšu centros visā pasaulē.

Pēc aktīvu apmēra “SEB banka” ir trešā lielākā banka Latvijā.

Iepriekš vēstīts, ka tehnisku iemeslu dēļ bija traucēta vairāku “SEB bankas” pakalpojumu izmantošana, aģentūrai LETA apstiprināja “SEB bankas” privātpersonu segmenta komunikācijas vadītāja Elīna Neimane.

Viņa teica, ka pirms neilga laikā sākās traucējumi vairāku “SEB bankas” pakalpojumu, tostarp internetbankas, mobilās aplikācijas, arī darbību ar maksājumu kartēm izmantošanā.

Visdrīzāk traucējumi bankas pakalpojumos saistīti ar tīkla savienojumu vai tehniskiem cēloņiem, pieļāva bankas pārstāve.

Neimane teica, ka nav iespējams prognozēt, kad problēmas tiks novērstas. Viņa gan uzsvēra, ka situācija tiek risināta un tiklīdz traucējumi būs novērsti, banka par to informēs klientus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.