Ļaudis sūkstās, ka Tīnužu–Kokneses šoseja ir ļoti noslogota. Bet dati rāda, ka to diennaktī izmanto 5000 – 6000 transportlīdzekļu. Standarti atļaujot trīs reizes lielāku noslodzi.
Ļaudis sūkstās, ka Tīnužu–Kokneses šoseja ir ļoti noslogota. Bet dati rāda, ka to diennaktī izmanto 5000 – 6000 transportlīdzekļu. Standarti atļaujot trīs reizes lielāku noslodzi.
Foto – LETA

Tumša nakte, zaļa zāle 18


Ceļu projektēšanas biroja SIA “A Vide” valdes priekšsēdētājam Guntim Jonikānam nepatīk tumšie ceļu posmi starp viaduktiem (kas tiešām ir labi izgaismoti): naktī, sevišķi, ja līst lietus, grūti noteikt attālumus līdz objektiem. Viņš gan apzinās, cik izmaksā apgaismošana. Visādi citādi Kokneses ceļš esot labs, Latvijas apstākļiem pat unikāls. Pie tā jāpierod, pa to jāmācās braukt, tostarp autovadītāju tiesību iegūšanas kursos.

“Krustojumi izgaismoti, citur tumšs, jo nav nepieciešamības pēc gaismas – nav ne gājēju, ne citu iemeslu,” norāda E. Smiltnieks.

“Viens no labāk izgaismotajiem ceļiem Latvijā,” protestē V. Laukšteins. Savukārt M. Zaļaiskalns aicina izmantot nepamatoti nenovērtētās polarizētās brilles, ar kurām naktī labāk var redzēt.

Reklāma
Reklāma
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.