
Garlaicīgi un miegaini līdz nāvei 18
“Ceļš vijas pa mežiem un pļavām. Vienmuļi. Garlaicīgi, un tad nav tālu no miega,” teic Ogres pašvaldības aģentūras “Ogres namsaimnieks” ceļu un pilsētas vides nodaļas vadītājs Pēteris Bužers. Nav arī pieturas vietu, kā man piebilst O. Irbītis.
“Dikti vienmuļš ceļš. Atzīšos, ka man gadījies piemigt pie stūres. Ceļš taisns, saulīte pretim. Vajadzētu padomāt par kaut kādiem vides objektiem, kas piesaista uzmanību. Kad brauc pa bedrainu ceļu, tad miegs nenāk, jo uzmanība ir uz bedrēm. Protams, es negribu uz Kokneses šosejas bedres, bet kaut kādus uzmanību piesaistošus miegainuma un ātruma slāpētājus vajadzētu. Man pie mājas ir servitūta ceļš, uz kura mākslīgi uzturu bedres. Sākumā kaimiņiene protestēja, bet ar laiku vienojāmies, ka būs drošāk, ka uzturam bedres, jo tad cilvēki nebrauc tik ātri,” stāsta Ķeguma novada domes izpilddirektora vietnieks Edgars Kozlovs.
“Cilvēkiem nāk miegs, un tas ir dabiski, sevišķi naktīs. Bet, ja nevar normāli pabraukt, tad ir jāizguļas vai nav jābrauc vispār!” saka M. Zaļaiskalns.
E. Smiltnieks piekrīt, ka ceļmalas varētu padarīt interesantākas, jautājums tikai: kā un kas to darīs?
“Ar laiku vide gar šoseju atdzīvosies. Nedomāju, ka valstij tur būtu jātērējas – tā ir privātā biznesa darīšana,” norāda V. Laukšteins.