STOPkadri: Autotransporta direkcijas valdes locekļu atkāpšanās – pēdas aizved pat līdz Šleseram un Šķēlem 99

Iespējams, daudzi nav redzējuši, kāda izskatās iespringusi valdība. Taču TV24 raidījumā “STOPkadri” vadītājs Armands Puče pastāstīja, ka tieši tas esot noticis pagājušajā nedēļā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Pazīmes, ka tu patērē pārāk daudz olbaltumvielu 2
Krievijā trīskāršojušies “vārti uz elli”, kas var aprīt zemi un ciemus
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests. Pasaki, ko tu attēlā ieraudzīji pirmo, un atklāj savas visslēptākās vēlmes
Lasīt citas ziņas

Valdība iespringa attiecībā uz Autotransporta direkciju (ATD). Viņi pavaicāja valdes atbildību saistībā ar noslēgtajiem līgumiem. Šādi līgumi ir vairāki. Ir skandāli saistībā ar karteli Kurzemes pusē, ir arī stāsts no Vidzemes, kur arī ir iesākusies tiesvedība un izskatās, ka labi nebeigsies.

To visu dzirdot, ATD valdes locekļi – Kristiāns Godiņš un Modris Jaunups – uzreiz piecēlās un paziņoja par atkāpšanos. Bez tam, lai tas viss izskatītos iespaidīgi, Kristiāns Godiņš, kurš saņem 8000 eiro algu mēnesī, paziņoja, ka aiziet tāpēc, ka amatu turpmākā izpilde nav iespējama, ņemot vērā politiķu spiedienu veikt darbības, kas neatbilst spēkā esošajām tiesību normām un nākotnē var radīt negatīvas sekas uzņēmumiem un valstij.

CITI ŠOBRĪD LASA

“STOPkadru” vadītājs Armans Puče saka: “Kristiān, ja tu saki, ka kāds uz tevi spiež, nosauc uzvārdus! Tas nav godīgi, ka tu šādi izmanto apstākļus! Un kurš tad beigu galā spiež? Varbūt ministrija? Ministrija saka, ka K.Godiņa laikā veikta ATD optimizācija, uzlabojies ir darbs ar klientiem utt. Vienvārdsakot, Kristiāns darīja visu to, kas ir viņa amata aprakstā. Un tas tikai vēl trūka, lai viņš to nedarītu!”

Taču jau pieminētais kartelis un tas, ka ATD ir jāatkāpjas no 200 miljonu liela līguma ar AS “Nordeka” (tas nav par vienu gadu, tur ir vairāk nekā viens gads), taču tiesa secināja, ka ATD, jau pieminētais K.Godiņš, patvaļīgi grozīja iepirkuma līgumus ar ar “Nordeka”. Kas ir “Nordeka”? Tur blakus ir arī Juris Savickis, bet kopumā mēs saprotams, ka tā sauktās nedarbu formulas ir visiem zināmas.

Tās ir, piemēram, oligarhu Rīdzenes sarunas, VDK Šlesera un ŠĶēles lieta utt.

Gan Savickim, gan Šleseram, gan Šķēlem ir saistība ar autotransporta pārvadājumiem Latvijā. Viņu kompānijas ir iesaistītas gan skandālos ar Kurzemes karteli, gan tajā, kas notiek Vidzemes pusē.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.