“To es saucu par servisu!” – “AirBaltic” pilota iejūtīgā rīcība patiesi aizkustina somieti Erju un citus lidmašīnas pasažierus 24
Kāda sieviete no Somijas vārdā Erja soctīklā “Facebook” publicējusi aizkustinošu ierakstu, kurā paslavējusi lidsabiedrības “AirBaltic” lidmašīnas pilotu. Viss noticis 19.oktobrī, kad viņa kopā ar savu četrkājaino draugu – pūdeli Rūdolfu, lidoja ar “AirBaltic” reisu no Tamperes uz Malagu.
Somijas portālam ” fuengirola.fi” sieviete stāsta, ka Rūdolfs ir ļoti pieredzējis ceļotājs, jo kopā ar viņu lido jau kopš kucēna vecuma.
Taču 19.oktobrī plānus nācās mainīt daudziem pasažieriem, jo Aline plosījās vētra, tāpēc neskaitāmas lidmašīnas, kas bija ceļā uz Malagas lidostu, tika novirzītas uz citām lidostām. Tas pats notika arī ar “AirBaltic” reisu, kas izlidoja no Tamperes.
Šī lidmašīna nosēdās Andalūzijas galvaspilsētā Seviļā. Drošības noteikumu dēļ, kamēr tika gaidīts, kad lidmašīnai tiks dota atļauja atkal pacelties gaisā, pasažieriem bija jāgaida gaisa kuģī un pamest to nedrīkstēja. Erjas pūdelis Rūdolfs esot kļuvis nemierīgs un saimniece saprata, ka suns, gluži vienkārši, grib nokārtot savas dabiskās vajadzības.
Viņa par to informējusi stjuarti un lūgusi, vai nav iespējams pa lidmašīnas trapu nokāpt un turpat pie kāpnēm ļaut Rūdolfam nokārtoties, tomēr stjuarte atteikusi – tādi ir noteikumi – pasažieri nedrīkst pamest gaisa kuģi. Tomēr viņa sacīja Erjai, ka informēs par Rūdolfa ķibeli lidmašīnas kapteini.
“Kapteinis atnāca, viņš bija uzvilcis drošības vesti. Un viņš teica, ka pasažieri nedrīkst izkāpt no lidmašīnas. Bet viņš pats izvedīs Rūdolfu pastaigā,” – stāsta sieviete. Kapteinis esot devies ar suni ārā un pat aiznesis mazo suni līdz pat tuvumā esošai zālītei.
“To es saucu par servisu!” – Erja raksta vietnē “Facebook”.
Bet somu portālam viņa atzinusies, ka bija ļoti pateicīga, tāpat kā pārējie lidmašīnas pasažieri, “AirBaltic” kapteinim par viņa iejūtību arī pret četrkājainajiem klientiem.