Tirdzniecības centram “Akropole” ļoti apaļš apmeklētāju skaits 0
Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole” apmeklētāju skaits kopš atvēršanas aprīlī ir sasniedzis piecus miljonus, aģentūru LETA informēja tirdzniecības centra pārstāvji.
“Akropole” vadītāja Zane Kaktiņa pauda gandarījumu, ka “Akropole” kļuvusi par iecienītu un apmeklētu galamērķi ne tikai rīdzinieku, bet arī visas Latvijas iedzīvotāju un Rīgas tūristu vidū.
LETA jau ziņoja, ka aprīlī Rīgā, Maskavas ielā 257 tika atklāts iepirkšanās un izklaides centrs “Akropole”, kurā divos stāvos pārstāvēti teju 170 nomnieki, tostarp apmēram 140 modes un dzīvesstila preču veikali, kā arī dažādu pakalpojumu sniedzēji, jaunais kinoteātris, izklaides zona, hokeja spēlēšanai un slidošanai piemērota ledus arēna, sporta klubs, kā arī 30 dažādi restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā ir atvērts arī “Maxima XXX” lielveikals.
Tirdzniecības un izklaides centra “Akropole” būvniecības ģenerāluzņēmējs bija SIA “Merks”. Tirdzniecības centra ēkas tehnisko projektu izstrādāja arhitektu birojs “Sarma & Norde arhitekti”, bet projekta tehnisko uzraudzību nodrošināja uzņēmums SIA “Būvuzraugi LV”.