Neskatoties uz Covid -19 radītajiem zaudējumiem, “Domina Shopping” plāno īstenot investīcijas teju 10 miljonu apmērā 0
“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”
Neskatoties uz Covid-19 pandēmijas dēļ radītajiem zaudējumiem, tirdzniecības centrs “Domina Shopping” šogad plāno īstenot investīciju projektus gandrīz 10 miljonu eiro apmērā.
Lai gan pagājušais gads bijis sarežģīts un “Domina Shopping” apgrozījums, plūsma un čeku skaits kopsummā samazinājies par vidēji 26%, uzņēmuma pārstāvji uzsver, ka, neskatoties uz krīzi un tirdzniecības centru biznesa stagnāciju, uzņēmums un tā partneri plāno ieguldīt attīstībā.
Pērn “Domina Shopping” darbu sākuši 17 jauni nomnieki, starp kuriem ir arī globāli atpazīstami zīmoli, piemēram, “KFC”, “Ecco”, “Betty&Co” un citi, bet vēl desmit esošie nomnieki atvēruši jaunus veikalus pēc rekonstrukcijas. “Dominas” investīciju apjoms pagājušajā gadā bija 800 000 eiro.
Centra kopējā platība būs 7000 kvadrātmetru, un pandēmija nav ietekmējusi šī projekta attīstības tempus. Jaunuzbūvētās atpūtas zonas nodošana ekspluatācijā plānota šī gada pavasarī, bet oficiālā atvēršana – vasarā.
Paralēli tam turpinās darbi pie tirdzniecības centra pievilcības uzlabošanas. Šī projekta ietvaros vēl 700 000 eiro plānots ieguldīt energoefektivitātes uzlabošanā, divu autostāvvietu un informācijas centra rekonstrukcijā, iekšējās navigācijas sistēmas uzlabojumos un fasādes apgaismojuma modernizēšanā.
2016. gada vasarā “Domina Shopping” par 74,5 miljoniem eiro iegādājās Igaunijas nekustamo īpašumu fonds “EfTEN Kinnisvarafond II”. Savukārt “Domina Shopping” pārvalda “EfTEN Kinnisvarafond II” meitasuzņēmums SIA “EfTEN Domina”, kura apgrozījums 2019. gadā bija 11,752 miljoni eiro, bet peļņa – 2,066 miljoni eiro.