Timrots par lietotu auto datu pārbaudi: “Tas ir jauns biznesa veids – viņi masīvi reklamējās, visās malās gāžās virsū!” 21
Nedaudz vairāk kā puse lietoto auto pircēju veic tā vēsturisko datu pārbaudi. “Es teiktu, ka tas ir jauns biznesa veids. Tā kā ir tie, kas zvana pa telefonu, tāpat ir šie, kas piedāvā šos pakalpojumus “pastāstīšu par tavu mašīnu…”,” TV24 raidījumā “Preses klubs” saka producents, režisors Pauls Timrots.
“Viņi masīvi reklamējās, viņi visās malās gāžās virsū, viņi visus tos influencerus pērk un pērk reklāmas laukumus. Ņemot vērā to darījumu skaitu, kas ir par nopirktām lietotām mašīnām Latvijā, viņi tur labi nopelna. Bet tie dati, ko viņi iedod, būtībā ir lielā mērā tie paši, ko tu arī CSDD vari uzprasīt,” turpina viņš.
Tā vietā, lai “ņemtos ar šiem pakalpojumiem”, Timrots iesaka uz lietotā auto iegādes brīdi līdzi paņemt kādu cilvēku, “kurš atšķir vienu dzelzs gabalu no otra, un, lai pasaka, kas tur ir.”
“Jo arī tā mašīna ar 300 tūkstošu nobraukumu var būt labāka nekā tā ar 150 tūkstošu nobraukumu, kuru kāds kurjers ir zibinājis pa pilsētu. Tā kā nobraukums nav vienīgais rādītājs. Tāpat kā dzērājam promiles nav vienīgais rādītājs, tāpat arī mašīnai nobraukums nav vienīgais rādītājs,” piebilst eksperts.