Tiešraide: vērienīga Baltijas mazumtirdzniecības konference “Shopping for Future” 1

La.lv sadarbībā ar mobilo televīziju LMT Straume aicina šodien, 8. jūnijā no plkst. 11.00 tiešraidē vērot Baltijā vērienīgāko konferenci “Shopping for Future” par mazumtirdzniecības nozares attīstību un iepirkšanās tendencēm nākamajās desmitgadēs.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Veselam
tad ir pareizi ēst hurmas – ar vai bez mizas? Uztura speciālistiem ir kategoriska atbilde
Lasīt citas ziņas

Konference “Shopping for Future” ir Rimi Baltic 20. jubilejas nozīmīgākais notikums mazumtirdzniecības nozares profesionāļiem. Konferencē piedalīsies vairāk nekā 300 piegādātāji, kā arī viedokļu līderi no Baltijas un citām Eiropas Savienības valstīm, lai septiņu pasaulē atzītu lektoru vadībā apskatītu nozares tendences un attīstības scenārijus.

Angliski

Ar sinhrono tulkojumu latviski

Tiešraides programma:

Atklāšana
11.00 – Edgar Sesemann, Rimi Baltic valdes priekšsēdētāja uzruna
11.10 – Atklāšanas lekcija “Mazumtirdzniecības nākotne”. Džeks Strattens (Jack Stratten), Insider Trends tendenču pētnieks (Lielbritānija)

CITI ŠOBRĪD LASA

I Personīgi – patērētāju virzīta industrija
11.50 – “Aizrautīgs nozares novērotājs”. Žans Žaks Vandenhede (Jean Jacques Vandenheede), Nielsen Europe Eiropas mazumtirdzniecības analītikas direktors (Beļģija)
12.20 – “Omnikanālu pasaulei pielāgota mazumtirdzniecība”. Jens Nordfelts (Jens Nordfalt), Skandināvijas mazumtirdzniecības pārvaldības skolas dekāns (Zviedrija)

II Digitāli – digitalizācija mazumtirdzniecībā
13.40 – “Kā digitalizācija veido mazumtirdzniecības nākotni”. Samuels Jangs (Samuel Young), start – up uzņēmuma Smart Video valdes priekšsēdētājs (Zviedrija)
14.10 – “Lielie dati mazumtirdzniecībā”. Aigars Jaundālders, SQUALIO Cloud consulting valdes loceklis (Latvija)

III Dzīvesveids – zīmola spēks
15.00 – “Vai ir labi būt labam – ilgtspēja kā daļa no uzņēmējdarbības ienesīguma”. Kerstina Lidvala (Kerstin Lindvall), ICA Gruppen korporatīvās sociālās atbildības vadītāja (Zviedrija)
15.30 – “Vietējie zīmoli un globālie zīmoli – kurš uzvar?”. Eriks Modigs (Erik Modig), Stokholmas Ekonomikas augstskolas Patērētāju mārketinga centra pētnieks (Zviedrija).

Noslēgums
16.00 – Konferences kopsavilkums. Haralds Burkovskis, moderators.

Konferences “Shopping for Future” darba valoda ir angļu valoda. Tiešraides skatītājiem ir iespēja vērot konferenci angļu valodā vai ar sinhrono tulkojumu latviešu valodā.

“Shopping for Future” tiešraide skatāma arī lietotnē LMT Straume un internetā: http://straume.lmt.lv, kur pēc tās norises būs pieejams visu lekciju video arhīvs. Konferences apmeklētāji un tiešraides skatītāji aicināti piedalīties Twitter diskusijā, lietojot tēmturi #rimiconference.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.