Publicitātes foto

“The Interview” ieņēmumi internetā pārsniedz 40 miljonus dolāru 0

Kinostudijas “Sony” komēdijas “The Interview” ieņēmumi no straumēšanas un digitālajām lejupielādēm pārsnieguši 40 miljonus ASV dolāru (34,5 miljonus eiro), otrdien paziņoja studija.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Pat neliela deva var izraisīt problēmas: ārsti brīdina par populāra bezrecepšu medikamenta iespējamiem bīstamajiem blakusefektiem
Kokteilis
Šīs lietas bieži tiek dāvinātas dzimšanas dienā – tas ir stingri aizliegts
RAKSTA REDAKTORS
“Bija jau par vēlu…” Grupas “Oranžās Brīvdienas” pāragri mirušā solista Speisa sieva Ilze pastāsta, kas īsti notika liktenīgajā naktī
Lasīt citas ziņas

“Sony” pārstāvis Maikls Lintons nodēvēja to par “nozīmīgu sasniegumu”, jo neviena cita internetā izlaistā filma līdz šim nebija guvusi tik lielus panākumus.

Filma arī ieguvusi aptuveni sešus miljonus dolāru (5,2 miljonus eiro) no biļešu pārdošanas mazajos kinoteātros, kur tika izlaista Ziemassvētku laikā. Lielās kinoteātru ķēdes atteicās demonstrēt filmu bailēs no hakeru izteiktajiem draudiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kinolentes uzņemšanas budžets bija 44 miljoni dolāru (38 miljoni eiro), kā arī vēl vairāki desmiti miljoni dolāru tika iztērēti mārketingam.

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī komēdija “The Interview” stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu. Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī prezidenta Baraka Obamas, pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.