Publicitātes foto

“The Interview” ieņēmumi internetā pārsniedz 40 miljonus dolāru 0

Kinostudijas “Sony” komēdijas “The Interview” ieņēmumi no straumēšanas un digitālajām lejupielādēm pārsnieguši 40 miljonus ASV dolāru (34,5 miljonus eiro), otrdien paziņoja studija.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
Lasīt citas ziņas

“Sony” pārstāvis Maikls Lintons nodēvēja to par “nozīmīgu sasniegumu”, jo neviena cita internetā izlaistā filma līdz šim nebija guvusi tik lielus panākumus.

Filma arī ieguvusi aptuveni sešus miljonus dolāru (5,2 miljonus eiro) no biļešu pārdošanas mazajos kinoteātros, kur tika izlaista Ziemassvētku laikā. Lielās kinoteātru ķēdes atteicās demonstrēt filmu bailēs no hakeru izteiktajiem draudiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kinolentes uzņemšanas budžets bija 44 miljoni dolāru (38 miljoni eiro), kā arī vēl vairāki desmiti miljoni dolāru tika iztērēti mārketingam.

Kā jau ziņots, plašu rezonansi izraisījusī komēdija “The Interview” stāsta par atentātu pret Ziemeļkorejas diktatoru Kimu Čenunu. Pēc hakeru kiberuzbrukumiem un draudiem sarīkot teroraktus kinoteātros studija sākotnēji atteicās no filmas izrādīšanas, tomēr, reaģējot uz kritiķu, arī prezidenta Baraka Obamas, pārmetumiem, ka nav pieļaujama izteiksmes brīvības apdraudēšana, nolēma šo lēmumu pārskatīt.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.