Foto: Canva

TESTS. Labā vai kreisā? Noskaidro, kura smadzeņu puslode aktīvāk vada tavu prātu 0

Vai esi dzirdējis, ka cilvēkus mēdz raksturot kā “kreisās smadzeņu puslodes” vai “labās smadzeņu puslodes” tipa domātājus? Lai gan šim apgalvojumam nav stingra zinātniska pamata, daudzi aizraujas ar domu, ka smadzeņu puse, kuru izmanto vairāk, varētu noteikt personības iezīmes. Saskaņā ar šo teoriju kreisā smadzeņu puslode tiek saistīta ar loģisko domāšanu un analītiskām spējām, savukārt labā puslode – ar radošumu un intuīciju.

Reklāma
Reklāma
8 indīgi augļi un dārzeņi, kas var radīt nopietnas veselības problēmas. Starp tiem arī tādi, ko mēs ēdam teju katru dienu
Veselam
Kādus vitamīnus nevajadzētu lietot kopā? Kombinācijas, kas kavē uzsūkšanos un var ietekmēt veselību
Pasažiere šokā: “Tikko jaunajā vilcienā no sava vēdera nocēlu blakti.” “Vivi” skaidro situāciju
Lasīt citas ziņas

Aizpildi šo testu un uzzini, kā tavs prāts apstrādā informāciju!

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem.

Tev ir iespēja izvēlēties starp statistikas vai fotogrāfa kursiem. Kurus tu izvēlētos?

1 no 11
Viedoklis
Romāns Meļņiks: Valsts pārvalde tendēta izdomāt sev aizvien jaunus darbus, tas nozīmē papildu papīru kārtošanu nodokļu maksātājiem
Ceļš uz pamieru Melnajā jūrā atrasts – bet vai visi gribēs pa to iet?
Šodien saule mūs nelutinās, taču prognozes par laiku nedēļas nogalē ļauj pasmaidīt
Mīlasstāsts beidzies? Tramps palēnām padara Masku par pasaules ienaidnieku – priekšrocības nu kļūst par traucēkli
“Tie ir pirmie soļi…” Sarunās Rijādā Krievija un Ukraina panākušas nozīmīgu vienošanos par Melno jūru
TV24
Arno Jundze: “Rakstnieku vārdā dažos tirgos parādās grāmatas, kuras ir sarakstījis mākslīgais intelekts”
Veselam
Kādus vitamīnus nevajadzētu lietot kopā? Kombinācijas, kas kavē uzsūkšanos un var ietekmēt veselību
Dienvidkorejā plosās savvaļas ugunsgrēki, bojā gājušo skaits turpina pieaugt
Kokteilis
“Vienā mājas galā viss pūst, otrā ir slapjš” – Raimonda Paula meita nolēmusi atgriezties Latvijā un sakārtot tēva īpašumus
TV24
Cipule: “Vairāk būtu jārunā par to, kā pielāgot mācību programmas, nevis par to, kā bērni naglo putnu būrīšus vai šuj somas”