Baltcom kolāža

“Baltcom” vaino “Lattelecom”plaģiātismā 5

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” saredz, ka “Lattelecom” klaji kopējis tās reklāmas kampaņu. Gadījumā, ja “Lattelecom” šo kampaņu nepārtrauks, “Baltcom” gatavos iesniegumu, lai vērstos tiesā, informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
Kokteilis
Svari – koķetu īsziņu sūtīšana bijušajiem, Mežāzis – karaokes dziedāšana dušā: Kāds ir katras zodiaka zīmes “tumšākais” noslēpums?
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Lasīt citas ziņas

Interaktīvās televīzijas papildpaku kampaņa, kuru “Lattelecom” uzsācis 9. jūnijā, ir identiska “Baltcom” uzsāktajai reklāmas kampaņai turpat mēnesi iepriekš – 16. maijā. “Lattelecom” klaji kopē gan izmantoto vizuālo valodu, gan radošo pieeju, gan “Baltcom” zīmola elementus. Konkrēto vizuālo valodu “Baltcom” izmanto jau vairāk nekā gadu.

“Lattelecom” reklāmas kampaņā izmantotie elementi ir acīmredzams “Baltcom” reklāmas plaģiāts. Kampaņa ir identiska teju viens pret vienu. Ilgāku laiku ar šādu praksi nodarbojās mazie tirgus spēlētāji, tāpēc liels pārsteigums, ka to praktizē arī agrākais tirgus monopolists. Šķiet, telekomunikāciju jomā kopēšana kļuvusi par jaunu tendenci. Tomēr, ja notikušais ir tikai konkurenta radošu ideju iztrūkuma rezultāts, esam gatavi dalīties, – mums to ir daudz,” notikušo komentē “Baltcom” valdes priekšsēdētājs Nikolā Buasēns.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.