“Tele2” reklāmas vairāk izvietos Latvijas medijos, nevis ārvalstu interneta vietnēs 0
Mobilo sakaru operators “Tele2” plāno būtiski samazināt reklāmas izvietošanu interneta vietnēs “Facebook”, “Instagram”, “Google” un “YouTube”, novirzot to Latvijas medijiem, aģentūru LETA informēja kompānijā.
“Pašreizējā situācijā ir svarīgi stiprināt vietējos medijus, kuru darbību būtiski ietekmē sarūkošais reklāmdevēju skaits, tādēļ pārskatījām “Tele2″ reklāmas budžetu, novirzot to vairāk Latvijas medijiem. Ceru, ka šis lēmums palīdzēs medijiem, lai tie spētu turpināt svarīgo darbu, kuru šobrīd veic, lai sabiedrībai būtu pieejama plaša un kvalitatīva informācija par aktualitātēm Latvijā un pasaulē,” pauda “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Kā ziņots, saskaņā ar Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) pausto mediju nozare atrodas dramatiskā situācijā, jo visiem ļoti krīt reklāmas ieņēmumi. Pēc NEPLP priekšsēdētāja Ivars Āboliņa teiktā, komerciālajiem medijiem ieņēmumi vidēji krīt par 50%, dažiem – par 70%. “Ņemot vērā, ka “force majaure” iespaidā tiek masveidā lauzti reklāmas līgumi, prognozēju, ka bez valsts atbalsta medijos pilnībā pazudīs vietējais saturs – ziņas, analītiska informācija,” viņš atzīmēja.
LETA jau vēstīja, ka “Tele2” pagājušajā gadā, pēc provizoriskiem datiem, strādāja ar 130,5 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4% vairāk nekā 2018.gadā, savukārt kompānijas peļņa bija 31,66 miljoni eiro. Kompānija “Tele2” reģistrēta 1995.gada novembrī, un tās pamatkapitāls ir 3,486 miljoni eiro. “Tele2” vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas “Tele2 Sverige Aktiebolag”.