Publicitātes foto

“Tele2”: priekšapmaksu karšu tirgus Latvijā stagnē 0

Mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka saskaņā ar “NielsenIQ” mazumtirdzniecības mērījumu indeksa datiem pēdējā gada laikā mobilo sakaru priekšapmaksas karšu kopējais tirgus Latvijā pēdējā gada laikā ir krities par 7,5%, vērtējot kopējo pārdoto priekšapmaksu karšu skaitu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
6 lietas, pēc kurām vīrieši klusībā alkst gultā, bet nevēlas to atzīt
Piecas spēcīgas senās civilizācijas, kas pazuda bez pēdām: kas ar tām notika?
Kokteilis
“Jūs gribat zināt patiesību?” Sedokova bijušo vīru vaino zādzībā un piemin arī pazudušos miljonus
Lasīt citas ziņas

Būtiskākā ietekme uz šo segmentu ir Covid-19 izraisītajai pandēmijai, kas spēcīgi ietekmējusi tūrisma industriju un iedzīvotāju paradumus. Tieši tūristi iepriekš bija tie, kuri aktīvi izmantoja priekšapmaksas kartes, viesojoties Latvijā.

Pārliecinoši lielākā priekšapmaksas tirgus daļa saskaņā ar “NielsenIQ” datiem ir “Zelta Zivtiņa” zīmolam – 63,4%. Turklāt “Zelta Zivtiņa” zīmols, kas pieder mobilo sakaru uzņēmumam “Tele2”, ir vienīgais, kas spējis palielināt savu tirgus daļu priekšapmaksas karšu starta komplektu segmentā par 4,7% pēdējo 12 mēnešu laikā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Jau vairākus gadus ir vērojams, ka priekšapmaksas karšu tirgus stagnē. Raugoties ilgtermiņā, galvenais iemesls ir iedzīvotāju paradumu maiņa, kā arī mobilo sakaru lomas pieaugums cilvēku ikdienā. Proti, šobrīd cilvēki pamatā izvēlas lietot mobilos sakarus pēcapmaksā, kas ļauj veikt zvanus un lietot mobilo internetu atbilstoši izvēlētajam plānam, nesatraucoties par kartes termiņa vai limita beigām,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

“Vienlaicīgi mēs redzam, cik ļoti daudziem cilvēkiem priekšapmaksas kartes ir svarīgas, lai būtu sasniedzami saviem tuviniekiem, tādēļ šīs kartes arī nākotnē noteikti būs pieprasītas gan skolēnu un senioru, gan tūristu vidū.”

Kā atzīst uzņēmumā, tad visbiežāk klienti priekšapmaksas kartes izvēlas iegādāties degvielas uzpildes stacijās un mazā formāta jeb ērtās un ātrās iepirkšanās veikalos.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.