“Tele2” piedāvās arī fiksētā telefona sakarus. Tiesa, ne visiem klientiem 0
Mobilo sakaru operators “Tele2” jau drīzumā piedāvās fiksētā telefona sakarus biznesa klientiem, šī pakalpojuma attīstībā investējot vairāk nekā 150 000 eiro.
Fiksēto balss zvanu pakalpojuma attīstība ir loģisks solis uzņēmuma vēlmē attīstīt darbību biznesa klientu segmentā, piedāvājot tiem specializētus pakalpojumus.
“Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs norāda, ka uzņēmumā veiktā analīze liecina, ka Latvijā aptuveni 70% uzņēmumu mājaslapās kā kontakttālrunis ir norādīts fiksētais numurs, kuru klienti dažādu iemeslu dēļ vēlas saglabāt.
Šie numuri ir integrēti mājaslapu darbībā un, mainot sakaru pakalpojumu sniedzēju, uzņēmumiem ir svarīgi tos saglabāt.
“Tele2” šiem klientiem varēs nodrošināt sakaru risinājumus, apvienojot mobilā un fiksētā tīkla priekšrocības, piemēram, pieslēdzot virtuālo zvanu pārvaldnieku “Teamer”, kas savukārt dos iespēju būtiski uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs.
“Tele2” biznesa klientiem piedāvās divus dažādus fiksētu telefonu sakaru tarifa plānus. Lai pievienotu fiksēto telefona numuru, uzņēmumam ir nepieciešams tikai interneta pieslēgums.
“Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas un ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.