“Tele2” paziņo par drosmīga lēmuma pieņemšanu attiecībā uz savām reklāmām 0
“Tele2” kļūst par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savām pakalpojumu reklāmām, līdzīgi kā to dara alkohola un tabakas industrijas, pievienos brīdinājumu, vēršot uzmanību uz atbildīgu un jēgpilnu mobilā interneta un viedierīču lietošanu.
Turpmāk visām uzņēmuma TV, vides un interneta reklāmām būs pievienots brīdinājums ar tekstu “Lieto internetu atbildīgi!”.
“Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs skaidro, ka mobilā interneta iespējas ir plašas, un tās dod pievienoto vērtību ikdienā, taču pēdējos gados veidojas situācija, ka liela daļa cilvēku mobilā interneta sniegtās iespējas izmanto nevietā un nelaikā.
“Turklāt darīsim to formātā, kādu cilvēki pieraduši redzēt alkoholisko dzērienu un tabakas produktu komunikācijā, liekot klāt brīdinājumu,” atklāj V. Vancovičs.
“Saprotam, ka brīdinājums pie produktu reklāmām vienā dienā vai mēnesī neizmainīs viedierīču lietošanas paradumus, bet tas ar laiku liks aizdomāties un palīdzēs mainīt proporciju, kādām vajadzībām izmantojam mobilo internetu ikdienā,” saka V. Vancovičs.
Norstat Latvija aptauja. Veikta laika posmā no šī gada 5. līdz 13. februārim, aptaujājot 1033 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18–65 gadiem.
“Tele2” ir mobilo sakaru operators Latvijā, uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. “Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas un ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.