Publicitātes foto

“Tele2” klientu centru modernizācijā ieguldījis 0,5 milj. eiro 0

Mobilo sakaru operators “Tele2” pandēmijas laikā klientu centru attīstībā investējis 0,5 milj. eiro, veicot gan klientu centru rekonstrukcijas, gan ieviešot jaunus – mūsdienu apstākļiem piemērotus biznesa procesus. Klientu centri kļuva par internetā pasūtīto preču pick-up jeb izņemšanas punktiem, kā arī klientu centra speciālisti uzsāka klientus apkalpot pa tālruni.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

Uzņēmumā atzīst, ka jaunie ieviestie biznesa procesi ir sevi labi pierādījuši ikdienā un noteikti tiks turpināti arī nākotnē pēc pandēmijas beigām.

“Šobrīd daudz tiek diskutēts, kā mainīsies veikalu un klientu apkalpošanas centru darba ikdiena, ņemot vērā pandēmijas izraisītos apstākļus, moderno tehnoloģiju attīstību un klientu paradumu izmaiņas. Ņemot vērā šos apstākļus, mēs aktīvi investējām klientu centru attīstībā, lai tie būtu piemēroti klientiem un viņu vajadzībām,” stāsta “Tele2” mazumtirdzniecības vadītāja Jana Logina.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tele2” klientu centru darbinieku zināšanu un iemaņu paplašināšana, veicot klientu apkalpošanu attālināti, ir ļāvusi būtiski nostabilizēt un padarīt efektīvāku centru darbību. Tas it īpaši bija aktuāli pandēmijas sākuma posmā, kad klientu plūsma klientu centros kritās uz pusi. Savukārt pick-up punktu izveide ir ļāvusi uzlabot klientu apkalpošanu, jo klienti novērtē iespēju, ka pasūtīto preci var saņemt klātienē, lieki netērējot laiku preces iegādei, tā vietā saņemot kvalitatīvu konsultāciju no klienta speciālista.

“Ir pilnīgi skaidrs, ka veikali mainīsies – tie kļūs daudzfunkcionāli. Tie pildīs preču un pakalpojumu distribūcijas un socializēšanās funkcijas, tajos būs iespēja rezervēt konkrētu iepirkšanās laiku klātienē, kā arī kalpos kā showroom jeb prezentāciju telpa. Līdz ar to mainīsies arī nākotnes veikalu vai klientu centru konsultanta loma un prasmes.

Viņš būs speciālists, kurš pratīs ne tikai pārdot un apkalpot klientus klātienē, bet būs zinošs arī e-komercijā, labi pratīs rakstisko komunikāciju un klientu apkalpošanu attālināti. Savukārt katrs apmeklētājs, kas ienāks veikalā vai klientu centrā, būs daudz vērtīgāks,” atzīst J.Logina.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.