“Tele2” investīcijas trešajā ceturksnī pieaugušas par vairāk nekā 130% 4
Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” šī gada trešajā ceturksnī savā attīstībā investējis 4,5 milj. eiro, kas ir par 133% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā laika periodā. Savukārt uzņēmuma apgrozījums palielinājies par 4,3% un sasniedzis 44,9 milj. eiro.
Kā informē “Tele2”, apgrozījums palielinājies, pateicoties augošajam klientu un pieslēgumu skaitam tīklā, kas šobrīd pārsniedz jau 1 miljonu, kā arī aktīvai jauno pakalpojumu pārdošanai.
“Klientu skaits turpina augt, apliecinot, ka mobilo sakaru lietotāji atzinīgi novērtē mūsu pakalpojumus un servisa kvalitāti. Lai saglabātu šo pozitīvo tendenci, turpinām veikt vērienīgas investīcijas tīkla modernizācijā un attīstībā. Mēs ne tikai izvēršam 5G tīklu, kas šobrīd pieejams jau 63% Latvijas teritorijas, bet arī vidēji ik dienu modernizējam pa vienai 4G bāzes stacijai, uzstādot modernākas un jaudīgākas iekārtas,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
Uzņēmuma EBITDAaL (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, un pēc nomas) šī gada trešajā ceturksnī bija 18,5 milj. eiro, kas ir par 13,9 % vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt uzņēmuma rentabilitātes rādītājs ar 41,2% ir starp augstākajiem nozarē, apliecinot uzņēmuma spēju strādāt pārdomāti un efektīvi.
“Gada pēdējo ceturksni sagaidām ar zināmu piesardzību, jo, neraugoties uz inflācijas pakāpenisku mazināšanos, iedzīvotāju pirktspēja nepieaug, turklāt priekšā ir gada tumšākie un aukstākie mēneši, kad visiem palielināsies dažādi neatliekami izdevumi. Mūsu mērķis ir stiprinātu uzņēmuma līderpozīcijas tirgū, kā arī turpināt izaugsmi biznesa klientu sektorā, kas joprojām ir salīdzinoši konservatīvs, lai arī pēdējā laikā sāk apzināties, ka spēku samērs mobilo sakaru tirgū pēdējo desmit gadu laikā ir mainījies,” saka V.Vancovičs.
Par “Tele2”
“Tele2” ir multipakalpojumu uzņēmums cilvēkiem, kas nodrošina ātrāko mobilo internetu Latvijā, augstākā līmeņa apkalpošanu un plašu pakalpojumu klāstu – mobilos sakarus, mājas internetu, viedierīces, televīziju un apdrošināšanas pakalpojumus. “Tele2” ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā un privātpersonu izvēle numur viens mobilo sakaru tirgū. Pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.