“Tele2” ievieš Latvijā jaunu risinājumu klientu aizsardzībai pret krāpniekiem 8

Multipakalpojumu uzņēmums “Tele2” sadarbībā ar kolēģiem Zviedrijā ir ieviesis drošības risinājumu klientiem, lai viņus pasargātu no krāpniekiem, kas sūta īsziņas. Turpmāk “Tele2” klienti, saņemot aizdomīga rakstura īsziņas, varēs tās pārsūtīt uz bezmaksas numuru 1677. Automatizēta drošības sistēma saņemtās īsziņas izanalizēs, un, konstatējot krāpnieciskas pazīmes, tās bloķēs un citi klienti tās vairs nesaņems.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
Kokteilis
Ir vērts “nošpikot”! 10 lietas, ko bērni zina, bet pieaugušie ir aizmirsuši
Lasīt citas ziņas

Krāpnieki nepārtraukti meklē dažādus “radošus” risinājumus, lai apkrāptu cilvēkus, kas ikdienā lieto mobilos sakarus. Oktobra laikā “Tele2” drošības pakalpojums “Interneta drošība” vien novērsa vairāk nekā 2,1 milj. drošības draudus uzņēmuma klientiem. Tomēr ne visus drošības draudus ir iespējams pietiekami ātri novērst, tādēļ arī ir izveidots īpašs bezmaksas numurs 1677, uz kuru klienti var ziņot par aizdomīga rakstura īsziņām, jo viens no populārākajiem krāpšanas veidiem ir viltotu īsziņu nosūtīšana, piemēram, bankas, kurjerpasta vai kādas valsts institūcijas vārdā ar krāpnieciskām saitēm, kuras aicina atvērt.

“Mūsu ikdiena aizrit straujā tempā un šajā steigā bieži vien nepievēršam uzmanību dažādām detaļām. Šo steigu izmanto arī krāpnieki, kuri nosūta īsziņas, kas ļoti līdzinās tām, kādas teorētiski varētu sūtīt banka, kurjerpasts vai kāda valsts institūcija,” stāsta “Tele2” drošības nodaļas vadītājs Mārtiņš Melnis. “Lai palīdzētu mūsu klientiem, esam ieviesuši ērtu risinājumu, kas ļaus viņiem ziņot par aizdomīgiem gadījumiem un mums operatīvāk reaģēt un novērst krāpniecības gadījumus. Klientiem tikai atliks aizdomu gadījumā pārsūtīt saņemto īsziņu uz numuru 1677.”

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tele2” šo drošības risinājumu ieviesis sadarbībā ar Zviedrijas kolēģiem, kas jau izmanto šādu tehnoloģisko risinājumu, lai samazinātu krāpniecisko gadījumu skatu.

“Tele2” aktīvi analizē jaunākos krāpniecības veidus un jau šogad ir ieviesis jaunus drošības risinājumus klientu aizsardzībai, piemēram, pakalpojumu “Interneta drošība”, papildu autentifikāciju, veicot pirkumu uzņēmuma e-veikalā, kā arī paziņojumu saņemšanu, ja tiek veiktas izmaiņas klienta datos “Tele2” pašapkalpošanās portālā.

Par “Tele2”

“Tele2” ir multipakalpojumu uzņēmums cilvēkiem, kas nodrošina ātrāko mobilo internetu Latvijā, augstākā līmeņa apkalpošanu un plašu pakalpojumu klāstu – mobilos sakarus, mājas internetu, viedierīces, televīziju un apdrošināšanas pakalpojumus. “Tele2” ir viens no mīlētākajiem zīmoliem Latvijā un privātpersonu izvēle numur viens mobilo sakaru tirgū. Pieslēgumu skaits “Tele2” tīklā ir vairāk nekā 1 miljons.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.