Publicitātes foto

“Tele2” atvērs jaunu klientu centru tirdzniecības centrā “Akropole” 0

Mobilo sakaru operators “Tele2” šogad investēs aptuveni 500 000 eiro klientu centru un pašapkalpošanās servisa attīstībā digitālajā vidē, portāls “LA.lv” uzzināja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Gribi dzīvot ilgi un laimīgi? 10 ieteicamākie dārzeņi un augļi, kas veicinās garu mūžu
Kokteilis
11 bēru tradīcijas un noteikumi, kas jāievēro, lai godam pavadītu aizgājēju
RAKSTA REDAKTORS
FOTO. “Gribēju būt mīlēta, bet tiku pazemota, izmantota, sista.” Kāpēc piecdesmitgadīgā politiķe uzķērās jeb izglītotās, bagātās arī raud
Lasīt citas ziņas
Kopumā šogad tiks rekonstruēti deviņi klientu apkalpošanas centri visā Latvijā, kā arī izveidots jauns centrs topošajā tirdzniecības centrā “Akropole”.

Sniedzot papildu ērtības un modernizējot savstarpējo saziņu, uzlabojumi “Tele2” pašapkalpošanās servisā ir gaidāmi jau marta beigās.

CITI ŠOBRĪD LASA

Aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” klientu centros klienti tika apkalpoti 4,8 miljoni reizes, bet digitālajā vidē – vairāk nekā 10 miljonu reižu.

Turklāt gada laikā “Tele2” interneta mājas lapas un pašapkalpošanās portāla apmeklētāju skaits palielinājies par 30%.

“Šogad aktīvi turpināsim investēt klientu apkalpošanā, modernizējot klientu centrus un piedāvājot klientiem arī daudz plašākās iespējas digitālajā vidē,” uzsver “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Jāatzīmē, ka aizvadītajā gadā kopumā “Tele2” tīkla attīstībā investēja aptuveni 9,5 miljonus eiro, kas ir par 11% vairāk nekā 2017. gadā.

“Tele2” Latvijā nodrošina 4G tīkla pārklājumu, kas ir pieejams 99% iedzīvotāju. Kopš “Tele2” dibināšanas kapitālieguldījumi sakaru tīkla infrastruktūrā un klientu servisā pārsnieguši 260 miljonus eiro.

“Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas, kas ir viens no straujāk augušajiem telekomunikāciju uzņēmumiem Eiropā. “Tele2 AB” grupai ir 17 miljoni klientu astoņās valstīs. “Tele2” ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.