LETA

Tehniskā kļūme Rīgas sabiedriskajā transportā novērsta 0

Tehniskā kļūme, kuras dēļ darbadienu mēnešbiļešu lietotāji nav varējuši piereģistrēt savus braucienus, ir novērsta un lasīšanas iekārtām būtu jādarbojas, kā ierasts, pastāstīja “Rīgas kartes” projektu vadītāja Viola Erte.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
Lasīt citas ziņas

Viņa sacīja, ka pasažieri, kuriem kļūmes dēļ radušies zaudējumi, var vērsties SIA “Rīgas satiksme” (RS) klientu apkalpošanas centros, kur zaudējumi tiks atlīdzināti. Kļūda programmatūrā radusies saistībā ar sistēmas pielāgošanu 4.maijam, kas bija brīvdiena.

Kā ziņots, tehnisku problēmu dēļ šodien Rīgas sabiedriskajā transportā pasažieri, kuri lieto mēnešbiļetes darbadienām, nav varējuši piereģistrēt savu braucienu, pastāstīja RS preses pārstāvis Viktors Zaķis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tehniska kļūme radusies RS meitasuzņēmumam “Rīgas karte”. Visi kontrolieri par problēmu tika informēti, tādēļ darbadienu mēnešbiļešu īpašniekiem nav jāiegādājas jauna biļete, ja viņu mēnešbiļete nenostrādā.

“Rīgas karte” nodrošina elektronisko norēķinu sistēmu galvaspilsētas sabiedriskā transporta līdzekļos. Kļūme esot radusies, veicot programmatūras atjaunošanu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.