Tehnikas tirgū tagad pieejams arī viedais arkls 0

Kverneland Group izveidojusi pilnīgi jaunu ar ISObus salāgojamu arklu ar automātiskās pārslēgšanās sistēmu no transporta stāvokļa darba stāvoklī un otrādi.

Reklāma
Reklāma
RAKSTA REDAKTORS
“Lai tiktu ārā no “Rimi”, tagad vajag kuponu”- pircēji samulsuši, kā tikt ārā no veikala, ja nekas netiek nopirkts
Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

Radot jauno arklu iPlough, Kverneland inženieri tiecās radīt intelektuālu agregātu, kura pamatā būtu jaunākie sasniegumi ISObus izstrādņu jomā.

Unikālā pārejas funkcija no transporta stāvokļa darba stāvoklī un otrādi uz jaunā Kverneland iPlough tiek aktivizēta, nospiežot tikai vienu pogu uz ISObus termināļa traktora kabīnē. Šī jaunā iespēja ne tikai ekonomē laiku un padara agregātu produktīvāku, bet arī nodrošina papildu drošību operatoram.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tas kļuvis iespējams, realizējot piekabes koncepciju uzkarināmajam apsviedējarklam Kverneland iPlough 2500. Transportējot arkls precīzi seko traktoram kā piekabe automobilim, pateicoties īpašajam stiprinājuma veidam, kā arī daudziem konstrukcijas risinājumiem. Piemēram, atvāžamais balstenis un šķērsvārpsta Kverneland arklam transportēšanas laikā dod iespēju pagriezties par 45 grādiem pa kreisi un pa labi. Konstruktori jaunajam arklam arī izstrādājuši speciālus riteņus. Turklāt jaunais ritenis, kas uzstādīts uz arkla rāmja, ļauj veikt augsnes apstrādi gar lauka robežu, pie žogmalas vai ap jebkuriem citiem šķēršļiem.

Tāpat kā citi iPlough 2500 riteņi, arī uz piecu vai sešu korpusu modeļa rāmja uzstādītais ritenis ir regulējams no traktora kabīnes, izmantojot jebkuru ISObus termināli. Šis ritenis padara arklu noturīgāku, strādājot ar jebkādu darba ātrumu. Bet apgriešanās joslā tas veic maigus apgriezienus, slāpējot vibrācijas, kā arī samazinot arkla darbīgo daļu nodilšanu un paaugstinot tā produktivitāti.

Neatkarīgi no riteņa stāvokļa atjaunotā statņu konstrukcija Variomat nodrošina pastāvīgu aruma platuma kontroli.

Papildus iespējams uzstādīt funkciju aruma dziļuma regulēšanai no traktora kabīnes.

Ar ISObus nesavietojamu traktoru īpašniekiem Kverneland Group izstrādājusi speciālus ISObus komplektus, lai būtu iespēja visas minētās funkcijas aktivizēt no traktora kabīnes.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem
Vairāk lasiet žurnālā Agro Tops

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.