– Kā vērtējat šābrīža operas repertuāru, šajā sezonā, piemēram, būs arī operetes izrāde? 3
– Esmu redzējis visus pēdējo divu sezonu operas iestudējumus un atzinīgi vērtēju to, ka laikā, kad nav operetes vai mūziklu teātra, opera rūpējas par šī žanra attīstību – šis uzdevums atzīmēts arī operas statūtos. Svarīgi ir, kādam skatītājam, kādā stilistikā top iestudējumi un kādas ir mākslinieciskās ambīcijas, kā arī kāda muzikālā izpildījuma līmeņa latiņa ir uzstādīta. Varbūt labāka vai sliktāka izklaide, bet var būt arī mākslas darbs. Esmu redzējis ļoti daudz vāju, uz izklaidi orientētu bezgaumīgu “Sikspārņu”, toties brīnišķīgs bija Zalcburgas festivālā redzētais Hansa Noinfelsa iestudējums.
– Jums noteikti ir ar operu saistīti radoši plāni ārpus Latvijas.
– Jā, būs viens darbs festivālā Spānijā – kā aktieris spēlēšu Prokofjeva oratorijā “Aleksandrs Ņevskis”, kurā dziedās Egils Siliņš. Pašlaik sadarbojos ar aģentu Austrijā, Spānijā un arī Honkongā. Plānā ir arī Brazīlija, Sanpaulu un Rosīni opera “Itāliete Alžīrā”. Janvāra beigās iestudēšu Masnē operu “Manona” Maskavas Staņislavska muzikālajā teātrī.