Foto: LETA

“Taxify” paziņo par būtisku jaunumu ieviešanu 0

Aptuveni trešā daļa jeb 30% no ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem ikdienā neizmanto viedtālruni ar interneta pieslēgumu, kas viņiem liedz piekļuvi aplikācijām, to skaitā “Taxify” pakalpojumu izmantošanai.

Reklāma
Reklāma
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku! 44
Lasīt citas ziņas

Lai pakalpojums būtu pieejamāks plašākam cilvēku lokam, turpmāk “Taxify” vadītājus būs iespējams izsaukt arī ar zvanu uz numuru 8999, kas darbosies visu diennakti.

“Taxify” reģionālais vadītājs Latvijā Kārlis Ķezberis norrāda, ka ikdienā strādājot gan ar klientiem, gan vadītājiem un uzklausot viņu vēlmes, uzņēmums secinājis, ka viedtālruņu aplikācija viennozīmīgi ir ērtākais un populārākais veids, kā izsaukt braucienu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tomēr gadās arī situācijas, kad to izmantot nav iespējams un ir ērtāk piezvanīt.

Nepieciešamību pēc iespējas piezvanīt pauduši, piemēram, “Taxify” juridiskie klienti – viesnīcas, restorāni un citi uzņēmumi – kuriem nepieciešams izsaukt auto klientiem, tāpat gadās situācijas, kad klientam vienkārši izlādējies telefons vai konkrētajā vietā nav pieejams kvalitatīvs interneta savienojums.

“Vairāk nekā divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju izmanto viedtālruni, un īpatsvars turpina pieaugt katru gadu, vienlaikus, vēl aizvien ir būtiska daļa iedzīvotāju, kuri dažādu iemeslu dēļ vienkārši neizmanto aplikācijas viedtālrunī, un vēlamies būt ērti pieejami arī viņiem,” skaidro K. Ķezberis.

Turpmāk “Taxify” auto varēs izsaukt, arī zvanot uz tālruņa numuru 8999. Zvana tarifs šobrīd svārstās no bezmaksas līdz 0,2 centiem minūtē, atkarībā no operatora, bet jau šobrīd ir slēgtas vienošanās ar operatoriem, lai no 2019. gada 1. februāra zvans uz numuru no jebkura telefona būtu bezmaksas.

“Taxify” zvanu centrs darbosies visu diennakti gan darba dienās, gan arī brīvdienās un svētku dienās. Izsaukumiem, kas tiks saņemti ar zvana palīdzību, pakalpojuma tarifi neatšķirsies no esošajiem tarifiem “Taxify” aplikācijā.

Par braucienu būs iespēja norēķināties gan izmantojot skaidru naudu, gan arī ar maksājumu karti, jo katrā auto ir pieejams bankas karšu terminālis. “Taxify” pārstāvis uzsver, ka arī bezskaidras naudas maksājumu popularitāte turpina pieaugt, un pārliecinošs vairākums maksājumu notiek bez skaidras naudas.

Reklāma
Reklāma

Gada nogalē “Taxify” ievieš jaunus uzlabojumus arī biznesa klientiem

Turpmāk juridiskajām personām būs pieejams jaunais “Taxify” biznesa portāls, kurā uzņēmumi varēs reģistrēties pakalpojuma izmantošanai kā juridiskas personas, pievienojot uzņēmuma rekvizītus un maksājumu kartes datus.

Jaunais portāls piedāvā juridiskajiem klientiem arī pārskatāmu vadības paneli un vairākas jaunas papildus funkcijas, to skaitā lietošanas ierobežojumu noteikšana darbiniekiem, veikto braucienu pārskats, lietotāju grupas un citas iespējas.

“Taxify” pakalpojums biznesa klientiem tika ieviests tikai 2016.gadā, bet jau līdz šim brīdim pierādījis savu efektivitāti: 2017. gadā biznesa klientu skaits trīskāršojies, kā arī turpinājis augt šogad.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.