Tautas auto spāņu versija 0
Lai gan “Seat” ir spāņu marka, kā zināms, tā ir “Volkswagen” koncerna sastāvdaļa. Arī jaunais “Toledo” ir tipisks “VW” produkts, tāpat kā tā līdzinieks “Škoda Rapid”.
Abi budžeta klases automobiļi tiek ražoti uz viena konveijera Čehijā, bet atšķiras vienīgi ar priekšdaļas un aizmugures noformējumu, stūri un nedaudz izmainītiem piekares regulējumiem. “Seat Toledo” izskatās pēc sedana, taču patiesībā ir tā dēvētais liftbeks. Tas tādēļ, ka bagāžnieka vāks tam atveras kopā ar aizmugures logu. No praktiskā viedokļa šāds risinājums ir ērtāks. “Toledo” bagāžniekam ir 550 litru ietilpība, bet, salokot aizmugures sēdekļu atzveltnes, mašīnā var iekrāmēt visai lielus priekšmetus. Tātad praktiska automobilista sapnis. Arī pasažieri par vietas trūkumu sūdzēties nevar. Ērtības un plašums ir gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem. Vadītāja vietas iekārtojums un regulēšanas iespējas no ergonomikas viedokļa ir tuvu ideālam.
Interjera dizains ir tipiski folksvāgenisks, nav vairs ne vēsts no kādreizējās spāņu atraktivitātes. Priekšējais panelis veidots no pacietas plastmasas, taču izskatās visnotaļ patīkami un kvalitatīvi.
Arī brauc “Toledo”, kā jau pieklājas “Volkswagen” grupas auto, – precīzi, stingri un pārliecinoši. Dzinēji un pārnesumkārbas arī ir labi pazīstami no daudziem citiem šā koncerna modeļiem: trīs jaudas līmeņu 1,2 litru (75; 85 un 105 ZS) benzīnnieki, 1,4 litru (122 ZS) benzīnnieks un 1,6 litru (105 ZS) dīzelis. 1,4 litru benzīna motori tiek komplektēti ar septiņpakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu, jaudīgākajiem 1,2 litru dzinējiem pieejama sešpakāpju mehāniskā pārnesumkārba, bet pārējiem – piecpakāpju mehānika. “Seat Toledo” sākuma cena ir 9467 lati.