Tauta vēlas, tauta saņems! Veikalos pieejams melleņu “Kārums” sieriņš 3

Tautā iemīļotā zīmola “Kārums” simbola – Vārnas – 30. jubilejas svinības ir uzņēmušas pilnus apgriezienus! Tādējādi, saskaņā ar mūsu valsts iedzīvotāju vēlmēm, kas šī gada pavasarī izteiktas īpašajā “Svinam KRĀ!” balsojumā, Latvijā vadošais piena pārstrādes uzņēmums “Food Union” uzsācis jauna produkta – “Kārums” melleņu biezpiena sieriņa – ražošanu. Jaunais jubilejas sieriņš jau pieejams tirdzniecības vietās visā Latvijā.

Reklāma
Reklāma
Sinoptiķi vēro notiekošo virs Sibīrijas… Tas rada bažas par kritiskiem laikapstākļiem gaidāmajā ziemā 60
TV24
“Tas ir ļoti riskanti, bet mums nekas cits neatliks!” Godmanis beidzot atklāj Lietuvas ekonomikas izaugsmes fenomenu 164
TV24
“Ir cilvēki, kuri nemaz nezina, ka ir jāmaksā šis nodoklis,” nodokļu konsultants atklāj baisu ekonomikas “bedri” Latvijā 60
Lasīt citas ziņas

Jaunā “Kāruma” receptes iedvesmas pamatā ir jau iepriekš labi zināmais un cilvēku iecienītais melleņu sieriņš, kas vairākus gadus netika ražots, tomēr kārumnieku atmiņās tika lolots. Tamdēļ, pateicoties ļoti aktīvai Latvijas tautiešu iesaistei, izvēloties, ar kādas garšas sieriņu viņi vēlas apsveikt Vārniņas tēlu trīsdesmitgadē, par uzvarētāju kļuva ne viens cits kā melleņu sieriņš. Jaunā jubilejas melleņu sieriņa recepte gan pilnībā izlolota no jauna – lai sieriņš būtu vēl gardāks kā kārumnieku atmiņās.

Ilva Veidemane, “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja: “Pārstāvot Vārnu, varu droši apgalvot – viņa ir lielā sajūsmā par tik garšīgu dāvanu no latviešu tautas! Melleņu sieriņš nudien bija ne tikai mūsu zīmola mīļotāju, bet arī Vārnas kvēlākais sapnis, kas ir piepildījies. Tieši tāpēc jubilārs ir lēmis turpināt svinības, radot vēl vairākus jaunums “Kārumus”, par kuriem uzzināsim jau pavisam drīz”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kāpēc uzvarēja melleņu garša?
“Svinam KRĀ!” kampaņas ietvaros interneta vietnē www.kra30.eu cilvēkiem tika vaicāts, kādu jaunu biezpiena sieriņu viņi gribētu radīt un ēst, lai pārsteigtu Vārnu dzimšanas dienā. Kā ierasts, balsotāju aktivitāte bija ļoti jaudīga – sešu nedēļu laikā (šī gada maijā un jūnijā) 19 tūkstoši kārumnieku radīja 47 tūkstošus biezpiena sieriņu variantus. Trešais populārākais variants bija “Cappuccino” garšas sieriņš ar riekstiem šokolādes glazūrā (5407 balsis), otrais populārākais – “Tiramisu” garšas sieriņš ar sāļās karameles pildījumu karameļu glazūrā (7941 balsis), bet balsošanas līderis – melleņu sieriņš ar mellenēm šokolādes glazūrā – ieguva 11 302 balsis.

Vārna “dzimusi” 1994. gadā
Interesants vēstures fakts – Vārna nemaz nav “Kārums” vienaudze, bet gan par vienu gadu jaunāka. Kāpēc tā? Vispirms 1993. gadā tika radīta unikālā biezpiena sieriņa recepte, kādu to pazīstam arī šodien, un produkta nosaukums – “Kārums”. Taču par simbolu, kas produktu iepakojumu rotāja pirmajā gadā, kļuva rudais kaķis. Tomēr “Kāruma” otrajā pastāvēšanas gadā notika ikoniskas izmaiņas – vaniļas sieriņš tika ietērpts oranžajā iepakojumā, bet simbols tika mainīts uz Vārnu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.