Tas ir absurds! Kā tas nākas, ka identiska sastāva “Spilva” kečupiem ir divas dažādas cenas… Par ko cilvēkiem liek piemaksāt? 31
Acīgi pircēji pamanījuši, ka veikalā “Maxima” “Spilvas” ražotie kečupi tiek pārdoti par atšķirīgām cenām, lai gan sastāvs ir identisks. Oriģinālajam kečupam (500g) cena ir 3,65 eiro (ar atlaižu karti – 1,99 eiro), kamēr kečupam, kas ir ar norādi “Bērniem” (500g), cena ir 4,09 eiro (akcijas cena – 2,86 eiro).
Sociālo mediju platformā “X” ar identisku sastāvu fotogrāfijām dalījās lietotāja @Kikimoons. Viņa raksta: “Gan jau visi zin, ka par atzīmi “Bērniem” krietni piemaksājam. Sastāvs identisks.”
Gan jau visi zin, ka par atzīmi "Bērniem" krietni piemaksājam🤭
Sastāvs identisks. pic.twitter.com/iK389GL5sb— Kikī (@Kikimoons) November 13, 2024
Kārtīgi aplūkojot sastāvus, nekādas atšķirības tiešām nevar pamanīt. Arī citi soctīkla lietotāji pauda savus viedokļus par šo absurdu, spriežot, par ko tieši tiek piemaksāts!
Nu bet loģiski! Cenu starpību veido 3 papildus krāsas etiķetē!
— Galēji labējais HM Arm@nd Foresthill (@Murr_berg) November 13, 2024
Nav identiski… vienam tomāti ketčupam lasīti ar rokam, otram – ar kombainu. Dabiski, ka ir atšķirība arī cenā 🙃
— James (@pineconehiller) November 14, 2024
klasiski "bērniem" nozīmē 2x vairāk cukura 🫣 šoreiz gan izskatās pēc "tie paši vēži, tikai citā kulītē" varianta 😜
— TOFIKS (@tofikblogs) November 13, 2024
No vienas bļodas, dažādās pudelēs. Tas pats ar dīzeli, pienu, u.t.t.
— Arthur (@skovyking) November 13, 2024
LA.LV sazinājās gan ar “Orkla Latvija”, gan ar “Maxima” pārstāvjiem. Kamēr vieni sniedza īsu komentāru vien saistībā ar cenām, tikmēr otri norādīja, ka ir pieprasījuši skaidrojumu par marķējumu.
Kā norādīja “Orkla Latvija” pārstāve: “Cenas produktiem veikalu plauktos vienmēr nosaka mazumtirgotājs nevis ražotājs, tajā skaitā piemērojot dažādas akcijas un atlaides, pietam, tās var un gandrīz vienmēr atšķiras starp dažādiem mazumtirgotājiem. Precīzāku informāciju par cenu atšķirību noteikti varēs sniegt mazumtirgotāju pārstāvji.”
Tikmēr “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule sacīja: “Paldies par klienta vērību! Kā godprātīgam uzņēmumam mums ir svarīgi, lai veikalos nopērkamā produkcija un sniegtā informācija par to ir korekta un jēgpilni atbilstoša marķējumam, tāpēc esam lūguši skaidrojumu savam sadarbības partnerim “Orkla”.
Mūsu prioritāte ir nodrošināt klientiem zemas cenas, tai skaitā arī kečupiem un citām mērcēm. Līdz ko saņemsim oficiālu skaidrojumu no partnera, pārskatīsim konkrētā produkta piedāvājumu, lai veikala plauktā atrastos ne tikai kvalitatīvs produkts, bet arī jēgpilni atbilstošs marķējumam.”